انتقاد استاندار زنجان از کارشکنی های شرکت آب منطقه ای زنجان

به گزارش بهترین وبلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه در برهه کنونی که احتیاج به همدلی و وحدت داریم، به هیچ وجه نباید تحت تاثیر فضای بد و رکود اقتصادی قرار بگیریم، اضافه نمود: شرایط امروز ایجاب می نماید که مسیر را با قوت ادامه دهیم؛ چرا که کم تحرکی در چنین شرایطی به هیچ وجه شایسته نیست و مسئولان باید کوشش وافری در خدمت به مردم داشته باشند.

انتقاد استاندار زنجان از کارشکنی های شرکت آب منطقه ای زنجان

وی با بیان اینکه در اعلام اسامی دستگاه هایی که در مسیر خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد می نمایند، بدون اغماض کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: در حال حاضر همه ماموریت های سال گذشته به قوت خود باقی است و وزارتخانه ها باید برش استانی را برای برنامه های سال جاری اعلام می کردند ولی اگر برنامه ای اعلام نگردیده باید توجه داشت که پروژه ها نباید تعطیل گردد.

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت معین تکلیف پروژه های نیمه تمام در استان، توضیح داد: در خصوص پروژه های نیمه تمام باید با توان مضاعفی نسبت به پیگیری این پروژه ها اقدام گردد، به همین خاطر انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، زمانی را برای ارائه عملکرد دستگاه ها در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرد، این در حالی است که دستگاه ها نیز نباید در اجرای وظایف منتظر دستورالعمل از تهران باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه تعطیل بردار نبوده و هیچ مدیری نمی تواند دستور به تعطیلی این پروژه ها از جمله طرح های آبیاری نوین، گازرسانی به روستاها و احداث خانه بهداشت و سلامت بدهد، اظهار کرد: فارغ از این تاکیدات، معتقدیم ورود استانداری در همه مسائل وجهه مناسبی ندارد و دستگاه ها باید به وظایف خود به درستی عمل نمایند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از این پس اسامی دستگاه هایی که در خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد می نمایند؛ رسانه ای خواهد شد؛ خطاب به مدیران، گفت: شما باید از خواب و استراحت خود در این شرایط کشور بیشتر بزنید و دلتان برای ماموریت، کارها و مردم بسوزد تا کارها پیش رود.

درویش امیری با بیان اینکه طبق آنالیز همه ماموریت های سال های 1395 و 1396 به قوت خود باقی است و پروژه های نیمه تمام همچنان ادامه دارد، ادامه داد: امور استانی نباید تحت تاثیر فضای بد و رکود اقتصادی قرار بگیرد؛ توضیح داد: چرا کم تحرکی و بی تعهدی بخشی به حساب ستاد اقتصاد مقاومتی گذاشته می گردد.

وی با اشاره به تعلل در انجام بخشی از وظایف خطاب به مدیران گفت: اگر دنبال بهانه هستید؛ برای همه راه بهانه تراشی وجود دارد و برای انجام کار؛ وظایف متعددی وجود دارد؛ پس حداقل دنبال وظایف دستگاهی خود باشید.

استاندار زنجان از کارشکنی شرکت آب منطقه ای زنجان در اجرای طرح های کشاورزی و گردشکری سد گلابر انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید در زمینه این کارشکنی ها پاسخگو باشند.

درویش امیری با بیان اینکه نباید با انتشار اخبار ناصحیح از طریق رسانه ملی، موجب رنجش فعالان اقتصادی و تولیدنمایندگان شد و آرامش و امنیت سرمایه گذاران در استان ها را برهم زد، اعلام نمود: متاسفانه وضعیت کنونی ارز و سکه همه را غافل نموده و موجب گردیده تا ذهن همه متوجه این امر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد استاندار زنجان از کارشکنی های شرکت آب منطقه ای زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار زنجان از کارشکنی های شرکت آب منطقه ای زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید