حضور تیم ترکیبی زنان و مردان ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو!

به گزارش بهترین وبلاگ، فدراسیون تکواندو مدتی قبل تیم دانشگاه آزاد را به عنوان نماینده ایران در جام جهانی 2019 معرفی کرد. رقابتهایی که از سوم شهریورماه در ووشی چین در سه بخش مردان، زنان و ترکیبی مردان و زنان(MIX) برگزار خواهد شد.

حضور تیم ترکیبی زنان و مردان ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو!

تاکنون 101 تکواندوکار از کشورهای ساحل عاج، قزاقستان، ایران، چین، ژاپن، فرانسه، کره جنوبی، روسیه، ترکیه، آمریکا و ... نام خود را بر روی سایت مسابقات ثبت کرده اند. از ایران نیز دانشگاه آزاد اسامی ترکیب تیم اعزامی خود را برای حضور در این مسابقات ثبت کرده است.

نکته مهم و اصلی اینکه برای اولین بار تیمی از ایران در بخش ترکیبی مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا می کند. تیمی که با هدایت مهرو کمرانی و سید نعمت خلیفه و با ترکیب کیمیا علیزاده، کیمیا همتی، عرفان ناظمی و امیرمحمد بخشی به دیدار رقبای خود خواهد رفت.

ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی هم ترکیب تیم مردان ایران را تشکیل خواهند داد. سید نعمت خلیفه سرمربی، رضا ایمان زاده مربی، علی رضایی پزشک و حمیدرضا عبدالحسین آبادی نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی خواهند کرد.

سئوال اصلی اینجاست که فدراسیون تکواندو چگونه و بر اساس چه معیاری مجوز حضور تیم ترکیبی بانوان و آقایان را به این مسابقات صادر کرده است؟ اینکه چگونه نام یک مربی به عنوان پزشک روی سایت ثبت می شود نیز سئوال دیگری است که باید مسئولان تیم اعزامی در مورد آن پاسخگو باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور تیم ترکیبی زنان و مردان ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ترکیبی زنان و مردان ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید