خبر فوری ، واتساپ برخی کاربران برطرف فیلتر شد!

به گزارش بهترین وبلاگ، اکانت توئیتری مجله پیوست ، و دیجیاتو رسانه های تخصصی حوزه فناوری و استارتاپ خبر از برطرف فیلتر واتساپ داده اند و تعدادی از افرادی که از اپراتورهای مختلف استفاده می نمایند در ساعات نخست صبح شنبه از برطرف فیلتر واتساپ گفتند اگرچه همچنان بر روی اینترنت همراه اول و ایرانسل این اپلیکیشن فیلتر است.

خبر فوری ، واتساپ برخی کاربران برطرف فیلتر شد!

اکانت مجله پیوست، مجله تکنولوژی های ارتباطی، نوشته فیلتر واتساپ برداشته شده است و کاربران این شبکه ارتباطی از امروز صبح توانسته اند به وسیله این شبکه بدون استفاده از فیلتر شکن با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

به نوشته این منبع، البته هنوز انتقال تصویر و عکس با اختلال روبرو است اما انتقال پیغام های نوشتاری بدون فیلترشکن امکان پدیر شده است.

بعلاوه دیجیاتو دیگر رسانه تخصصی تکنولوژی نوشت: از ساعتی پیش کاربران پیغام رسان واتس اپ در برخی اپراتورها می توانند صرفا به هم پیغام متنی ارسال نمایند. واتس اپ در چند اپراتور هنوز فیلتر است. آنالیز های بیشتر نشان می دهد اختلال روی سرویس واتس اپ در ایران هنوز در سطح بالایی است.

در حال حاضر کاربرانی که به واتس اپ دسترسی دارند امکان برقراری تماس صوتی، تصویری، ارسال ویدیو یا تصویر و حتی صدا را ندارند. آنالیز دیجیاتو به وسیله پلتفرم OONI نشان می دهد هنوز اختلال جدی حتی در دقایق اخیر در واتس اپ وجود دارد.

به علت عدم وجود اطلاع رسانی رسمی، معین نیست واتس اپ در جهت برطرف فیلتر کامل برای همه کاربران در همه اپراتورها است یا اتفاق امروز صبح و ارسال پیغام ها بدون فیلترشکن، یک اختلال در فیلترینگ به شمار میرود!

شما کاربران عزیز بهترین وبلاگ برای مان بنویسید آیا این پیغام رسان را بدون فیلترشکن باز می کنید یا همچنان روی اینترنت شما فیلارینگ واتساپ ادامه دارد؟

⁩⁩

منبع: خبرآنلاین

به "خبر فوری ، واتساپ برخی کاربران برطرف فیلتر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر فوری ، واتساپ برخی کاربران برطرف فیلتر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید