دو موتورسوار به اتوبوس تیم سنگ زدند، طرفداران ارومیه گول نمی خورند

به گزارش بهترین وبلاگ، دیدار دو تیم والیبال شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در رقابت های هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با حواشی همراه بود. در سرانجام این بازی که با نتیجه 3 بر یک به سود تیم صدرنشین شهرداری ورامین به سرانجام رسید شیشه اتوبوس تیم ارومیه شکسته شد.

دو موتورسوار به اتوبوس تیم سنگ زدند، طرفداران ارومیه گول نمی خورند

ناصر شهنازی در تبادل نظر با بهترین وبلاگ، درباره حواشی اتفاق افتاده در بازی مقابل شهرداری ورامین گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و نمی توانیم آن را به مردم ورامین نسبت دهیم. پس از خاتمه بازی دو موتور سوار به دنبال اتوبوس ما آمدند و به سمت اتوبوس سنگ پرتاب کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی مقابل شهرداری ورامین نیز گفت: به اذعان مربیان هر دو تیم یکی از بهترین بازی های لیگ بود. فکر نمی کنم تیمی در ورامین اینگونه مقابل تیم صدرنشین بازی نموده باشد. سطح فنی بازی بسیار بالا بود و هر دو تیم برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتند. بازی 3 بر یک به سود شهرداری ورامین به خاتمه رسید ولی رالی های طولانی در بازی وجود داشت که به اندازه یک رقابت 5 ست بود. در کل والیبال تماشاگر پسند و جذابی بود.

شهنازی در ادامه در پاسخ به این سوال که نتایج کسب شده باب میل طرفداران شهر ارومیه نیست؟ گفت: فکر نمی کنم مردم ارومیه از عملکرد تیم ناراضی باشند. بعضی از سایت ها هستند که خودشان را منتسب به طرفدار می دانند و شیطنت هایی می نمایند که ربطی به طرفداران ندارند و خودشان را دایه مهربان تر از مادر نشان می دهند. آنها با این کارهایشان روی اعصاب بازیکنان هستند، عملکرد واقعی بازیکنان را نشان نمی دهند و صحبت های غیر واقعی می نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: طرفداران تیم، فهیم هستند، والیبال را دوست دارند و در شرایط بحرانی نیز تیم را تشویق می نمایند. در بازی با کاله حدود پنج هزار تماشاگر در سالن حضور داشت. آنها شرایط تیم را درک می نمایند، طرفدار واقعی هیچ گاه پشت تیم را خالی نمی کند. اینهایی که اینگونه علیه تیم می تازند آدم های کوچکی هستند چون اگر انتقادی دارند باید رو در رو بگویند. قرار نیست کسی را تخریب نمایند و شهرمان را خراب کنیم، ارومیه به پایتخت والیبال معروف است. مسائل کوچک را بزرگ می نمایند و می خواهند با احساسات طرفدار بازی نمایند. طرفداران ما گول نمی خورند.

ناصر شهنازی اضافه کرد: تیم رو به پیشرفت است، 4 بازیکن در نیم فصل دوم اضافه کردیم. بازی های خوبی مقابل پیکان، کاله و شهرداری ورامین ارائه کردیم. در ادامه نیز این بازی های خوب با نتیجه همراه خواهد بود. برنامه ریزی باشگاه برای سال آینده است. سال جاری سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. بعضی به دلیل بی اطلاعات بودن شیطنت هایی می نمایند و از جیب طرفدار خرج می نمایند، به دنبال حاشیه سازی هستند مردم این ها را به خوبی می شناسند. قول می دهم در ادامه راه نتیجه نیز کسب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو موتورسوار به اتوبوس تیم سنگ زدند، طرفداران ارومیه گول نمی خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو موتورسوار به اتوبوس تیم سنگ زدند، طرفداران ارومیه گول نمی خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید