سامورا: برای قطر عبور از روسیه در ساماندهی جام جهانی سخت خواهد بود

به گزارش بهترین وبلاگ، فاطیما سامورا، دبیرکل فیفا به ارزیابی جام جهانی 2022 و زمان تحویل ورزشگاه های این رقابت ها پرداخت.

سامورا: برای قطر عبور از روسیه در ساماندهی جام جهانی سخت خواهد بود

به گزارش بهترین وبلاگ و به نقل از اسپورت اکسپرس، فاطیما سامورا، دبیرکل فیفا بیان نمود که تمامی ورزشگاه های میزبان بازی های جام جهانی 2022 میلادی تا پایان سال 2020 آماده بهره برداری خواهند بود.

وی در این رابطه گفت: قطر نخستین کشور در تاریخ برگزاری جام های جهانی خواهد بود که ورزشگاه های آن 2 سال پیش از آغاز رقابت ها به صورت رسمی مهیای بهره برداری خواهند شد. یکی از ورزشگاه ها هم اکنون آماده استفاده است و 3 ورزشگاه دیگر نیز تا پایان سال 2019 تحویل فیفا می شوند. 4 ورزشگاه باقی مانده نیز تا پایان سال 2020 میلادی آماده بهره برداری می شوند.

دبیرکل فیفا ادامه داد: قطر با موفقیت از تجارب روسیه در آماده سازی میزبانی جام جهانی 2022 در حال استفاده کردن است. برای نمونه برنامه استفاده از کمک های داوطلبان افتخاری از روسیه الهام گرفته شده است. برای قطر عبور از روسیه از نظر سازماندهی و اتمسفر جام جهانی بسیار سخت خواهد بود اما در این جهت تلاش بسیار زیادی می کند. قطر دارای ویژگی های فرهنگی و مولفه های خاص خود است که می خواهد آنها را با جهان به مشارکت بگذارد. نخستین جام جهانی فوتبال در منطقه خاورمیانه همانند روسیه فوق العاده خواهد بود. هواداران در طول یک روز می تواند یک تا چند بازی را به خاطر فاصله کم میان ورزشگاه ها تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سامورا: برای قطر عبور از روسیه در ساماندهی جام جهانی سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامورا: برای قطر عبور از روسیه در ساماندهی جام جهانی سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید