ششمین گشت مشترک ترکیه و روسیه در ادلب در سایه مخالفت جبهة النصره

به گزارش بهترین وبلاگ، نیروهای ارتش روسیه و ترکیه در راستای توافق آتش بس در ادلب، جهت کوتاهی را در منطقه کاهش تنش گشت زنی کردند.

ششمین گشت مشترک ترکیه و روسیه در ادلب در سایه مخالفت جبهة النصره

به گزارش گروه بین الملل بهترین وبلاگ، ارتش روسیه و ترکیه امروز (سه شنبه) ششمین گشت مشترک خود را در بزرگراه ام-4 در استان ادلب انجام دادند.

به نوشته وبگاه عنب بلدی، در این گشت زنی کوتاه، نیروهای دو طرف راستا روستای الترنبه تا شهرک النیرب را پیمودند و جنگنده های دو کشور نیز بر فراز آسمان به پرواز درآمدند.

منابع محلی دلیل کوتاه بودن راستا گشت زنی را ادامه حضور مخالفان آتش بس در راستا بزرگراه و مسدود کردن آن ذکر کردند. روز یکشنبه ارتش ترکیه مجبور به درگیری با این عناصر شده بود که گفته می شود به گروهک هیئه تحریر الشام وابسته هستند.

صبح روز یکشنبه به هنگام گشت زنی ارتش ترکیه، عناصر تروریستی که اقدام به مسدود کردن بزرگراه کرده بودند با نیروهای ترکیه درگیر شده و با سنگ و چوب به خودروی ارتش این کشور حمله کردند. نیروهای ترکیه نیز با شلیک مستقیم دو تن از آن ها را کشتنه و شش تن دیگر را مجروح کردند.

پس از این واقعه، تروریست های هیئه تحریر الشام (جبهة النصره سابق) با راکت مناطق حضور نیروهای ترکیه را هدف قرار دادند که پهپاد ارتش ترکیه نیز مکان شلیک راکت و یک مقر تروریست ها را بمباران کردند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "ششمین گشت مشترک ترکیه و روسیه در ادلب در سایه مخالفت جبهة النصره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین گشت مشترک ترکیه و روسیه در ادلب در سایه مخالفت جبهة النصره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید