شهسواری: کوشش می کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم

به گزارش بهترین وبلاگ، عضو تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: در مسابقات جهانی در گروه سختی قرار داریم، اما کوشش می کنیم حضور پررنگی در مسابقات داشته باشیم.

شهسواری: کوشش می کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم

عطیه شهسواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بهترین وبلاگ، درباره حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات دنیای اسپانیا گفت: هشت اردوی پرفشار را تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردن داشتیم و تیم همدل و یکدستی به مسابقات اعزام شد. در اردن شرایط سختی داشتیم و تنها در سه بازی کادر فنی را روی نیمکت داشتیم، اما در نهایت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و جواز حضور در مسابقات دنیای اسپانیا را به دست آوردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در آن شرایط هیچکس جز فیزیوتراپ و سرپرست تیم را به عنوان کادر فنی نداشتیم و حضور پاکدل در اردن به ما انگیزه داد و به این حضور احتیاج داشتیم.

ملی پوش هندبال کشورمان یادآوری کرد: در گروه سختی قرار داریم. رومانی، نروژ و قزاقستان جزو تیم های مطرح دنیا هستند، اما کوشش می کنیم تا حضور پررنگی را داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش بهترین وبلاگ، بیست وپنجمین دوره مسابقات دنیای هندبال بانوان برای اولین بار با حضور 32 تیم از اول تا نوزدهم دسامبر 2021 (10 تا 28 آذر) در اسپانیا برگزار می گردد.

مسابقات دنیای هندبال بانوان در چهار شهر Castelló ،Granollers ،Llíria و Torrevieja برگزار می گردد و ایران با نهاده شدن در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرد و در کنار نروژ، رومانی و قزاقستان در گروه C رقابت های دنیای نهاده شد.

برنامه مسابقات ایران در دور نخست مسابقات به توضیح زیر است:

ایران - رومانی، 12 آذر، ساعت 20:30

ایران- نروژ، 14 آذر، ساعت 23

ایران- قزاقستان، 16 آذر، ساعت 20:30

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهسواری: کوشش می کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهسواری: کوشش می کنیم حضور پررنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید