عملیات احداث زیر گذر پل امام رضا(ع) ورامین شروع شد

به گزارش بهترین وبلاگ، حسین کاغذلو ظهر پنج شنبه در حاشیه اجرای پروژه زیر گذر پل امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران گفت: خط راه آهن سراسری تهران – مشهد و خطوط ریلی قطار شهری تهران- ورامین- گرمسار به دلیل عبور از میان شهر و منطقه مسکونی ، با خیابان های اصلی شهر تقاطع ایجاد نموده که به منظور برطرف مشکل تردد ، دو پل روگذر امام رضا(ع) و زیرگذر 15 خرداد با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان توسط دولت اجرا شد.

عملیات احداث زیر گذر پل امام رضا(ع) ورامین شروع شد

کاغذلو گفت: با اجرای این 2پروژه مهم ، تردد شهروندان بین خطوط راه آهن با مشکل روبرو شده بود و آن ها مجبور بودند که برای رسیدن به مناطق دیگر ، از روی ریل ها عبور نمایند که این کار خطراتی را با خود به همراه داشت.

وی اضافه کرد : پس از برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت راه آهن و حضور مسئولان راه آهن استان تهران در شهرستان ورامین ، مسائل موجود در دو پروژه پل امام رضا(ع) و زیرگذر 15 خرداد مطرح گشت و دستورات لازم برای شروع عملیات زیرگذر ویژه تردد عابران پیاده از خطوط راه آهن صادر شد.

فرماندار ورامین بیان داشت: با توجه به تردد ده ها قطار از خطوط سراسری تهران – مشهد و همچنین قطار شهری ، مجوز عملیات احداث زیرگذر با بسته شدن دو خط راه آهن امروز صادر شد تا یک بخش از زیرگذر با تعبیه باکس های بتونی امروز و بخش دیگر فردا تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملیات احداث زیر گذر پل امام رضا(ع) ورامین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث زیر گذر پل امام رضا(ع) ورامین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید