عکس ، قدرتمندترین لندکروز جهان معرفی گردید؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟

به گزارش بهترین وبلاگ، تویوتا لندکروز یکی از محبوب ترین خودروهای مردمان خاورمیانه است که نسبت به سایر خودروهای تویوتا با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

عکس ، قدرتمندترین لندکروز جهان معرفی گردید؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟

به گزارش خبرگزاری بهترین وبلاگ، نسل پیشین تویوتا همیشه در تمام ادوار محبوب قلب هوادارانش بوده است و این غول خودروسازی ژاپنی با رونمایی از نسل تازه لندکروز توانست دوباره قلب هواداران خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

عکس | ایمن ترین و لوکس ترین ماشین غیرنظامی/ مرسدس بنز مدل گارد

خاص ترین آیفون دنیا که داشتنش نیازمند تایید اپل است!

نسخهٔ GR اسپرت لندکروز با استفاده از بازخورد رانندگان در مسابقات رالی داکار توسعه داده شده است یعنی جایی که لندکروزر از سال 1995 در آن حضور داشته آست.

GR اسپرت در بخش فنی با مدل های قبلی تفاوتی ندارد؛ یکی از مدل های آن شامل موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربوی بنزینی با 415 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور است و یکی دیگر از مدل های آن 3.3 لیتری V6 توئین توربودیزلی است که 310 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی هردو موتور به چهارچرخ نیز به وسیله یک گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک صورت می گیرد.

در داخل نسخهٔ GR اسپرت چرم مشکی و قرمز استفاده شده است که با نشان GR روی غربیلک فرمان، گرافیک اختصاصی نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، طرح فیبر کربنی روی کنسول مرکزی همراه شده است. بااین حال، GR اسپرت همان طرح هفت صندلی سه ردیفهٔ نسخهٔ معمولی لندکروزر را حفظ نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، قدرتمندترین لندکروز جهان معرفی گردید؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، قدرتمندترین لندکروز جهان معرفی گردید؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید