عکس 2 خانم بازیگر سریال جزیره ، السا فیروز آذر و شادی مختاری را بشناسید!

به گزارش بهترین وبلاگ، خبرنگاران:السا فیروزآذر و شادی مختاری بازیگران سریال جزیره هستند که در پشت صحنه تصویری دو نفره اما کمی ناجور گرفته اند.

عکس 2 خانم بازیگر سریال جزیره ، السا فیروز آذر و شادی مختاری را بشناسید!

السا فیروزآذر متولد د 25 شهریور 1362 در تهران است . السا فیروز آذر بازیگر، منشی صحنه، دستیار کارگردان. دستیار تهمینه میلانی نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران است. السا فیروزآذر مدرک کارشناسی معماری خود را از دانشگاه غیرانتفاعی رویان نور و السا فیروزآذر کارشناسی ارشدش در رشته ادبیات نمایشی را از دانشگاه سوره اخذ نموده است.

السا فیروزآذر بازیگر شناخته شده ایرانی است که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی بازی نموده اما چون آنقدر ها تو چشم نبوده شاید خیلی ها حتی نام او ندانند و نشناسند.

اگر بخواهیم از فیلم های معروف السا فیروزآذر بگوییم باید به فیلم تسویه حساب که نقش دختری خیابانی را داشت و فیلم ملی و راه های نرفته اش که نقش خواهر میلاد کی مرام را داشت اشاره کنیم. وی علاوه بر بازیگری، منشی صحنه، نویسنده سینما و کارگردان تئاتر و دستیار تهمینه میلانی کارگردان خفن ایرانی نیز می باشد.

السا فیروزآذر در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما در کل هنرمندی بی حاشیه است و بیش از 152 هزار کاربر نیز دنبال کننده او هستند. در ادامه دو عکسی که خانم بازیگر از خود به همراه شادی مختاری که نقش های صحرا و ماهک در سریال جزیره را ایفا نموده اند مشاهده می کنید. البته این عکس مربوط به پشت صحنه است که نشان می دهد هنرمندان عزیز چقدر پشت دوربین راحت و آزاد هستند.

شایانیوز

منبع: رکنا

به "عکس 2 خانم بازیگر سریال جزیره ، السا فیروز آذر و شادی مختاری را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس 2 خانم بازیگر سریال جزیره ، السا فیروز آذر و شادی مختاری را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید