فحاشی تماشاگر NBA به ستاره اوکلاهاما بی پاسخ نماند

به گزارش بهترین وبلاگ، تهران - خبرنگاران - راسل وست بروک با اینکه امروز در مسابقات NBA تیمش برابر یوتاجاز به فزونی رسیده بود اما نتوانست برابر فحاشی یک تماشاگر خودش را کنترل کند و با الفاظ بدی پاسخ داد.

فحاشی تماشاگر NBA به ستاره اوکلاهاما بی پاسخ نماند

به گزارش روز سه شنبه بهترین وبلاگ، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با شش مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها هیوستون، اوکلاهاما و لس آنجلس کلیپرز برابر حریفان خود به رجحان رسیدند.

در جریان دیدار اوکلاهاما با یوتاجاز که حواشی عجیبی هم داشت تیم اوکلاهاماسیتی با درخشش راسل وست بروک 98 بر 89 یوتا را شکست داد. در این مسابقه وست بروک 23 امتیاز، 11 ریباند و 8 پاس منجربه گل ثبت کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. در کنار او پائول جرج نیز با 14 امتیاز و 11 ریباند درخشید.

حاشیه عجیب این مسابقه درگیری لفظی راسل وست بروک با یکی از تماشاگران یوتاجاز بود. این طرفدار که با همسرش در سالن حضور داشت به ستاره اوکلاهاما توهین کرد که این بازیکن نتوانست خودش را کنترل کند پاسخ فحاشی او را داد.

این مساله به شدت در رسانه ها بازتاب داشت و بسیاری صحب های راسل وست بروک را نامناسب توصیف کردند اما کارشناسان زیادی از این ستاره حمایت کردند و واکنش او را نسبت به فحاشی یک طرفدار طبیعی دانستند.

هیوستون راکتز نیز با درخشش جیمز هاردن توانست شارلوت را مغلوب کند. در این مسابقه که هاردن 28 امتیاز، 8 ریباند و 10 پاس منجربه گل ثبت کرد هیوستون توانست 118 بر 106 حریفش را شکست دهد و به رجحان برسد. هیوستون چهل و دومین بردش در این فصل را کسب کرد و هم اکنون بعد از گلدن استیت و دنور در رده سوم کنفرانس غرب قرار گرفته است.

بوستون یکی از تیم های بازنده دیدارهای امروز بود که با اختلاف برابر کلیپرز تن به شکست داد. در این مسابقه لس آنجلس کلیپرز با درخشش لو ویلیامز 140 بر 115 بوستون را شکست داد. ویلیامز در این مسابقه 34 امتیاز کسب کرد و توانست امتیازآورترین بازیکن نیمکت در تاریخ NBA نیز نام بگیرد.

برای بوستون نیز جایلن براون با کسب 22 امتیاز و 7 ریباند بهترین بود. در کنارش کایری ایروینگ نیز 18 امتیاز و 11 ریباند بدست آورد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

تورنتو 101 - کلیولند 126

ساکرامنتو 115 - واشنگتن 125

دیتروید 75 - بروکلین 103

ورزشی**9219**2024

منبع: ایرنا

به "فحاشی تماشاگر NBA به ستاره اوکلاهاما بی پاسخ نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی تماشاگر NBA به ستاره اوکلاهاما بی پاسخ نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید