فوتبال دنیا، اتحادیه فوتبال انگلیس بازگشت رونی به جمع سه شیر را تأیید کرد

به گزارش بهترین وبلاگ، فوتبال دنیا - اتحادیه فوتبال انگلیس به طور رسمی اعلام نمود وین رونی برای بازی با آمریکا به اردوی سه شیر دعوت شده است.

فوتبال دنیا، اتحادیه فوتبال انگلیس بازگشت رونی به جمع سه شیر را تأیید کرد

به گزارش بهترین وبلاگ، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به طور رسمی خاطرنشان کرد وین رونی برای بازی دوستانه پیش رو با آمریکا به اردوی تیم ملی فوتبال این کشور دعوت شده است. طبق اعلام FA، ستاره پیشین منچستریونایتد در این بازی که قرار است در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) در استادیوم ومبلی برگزار گردد، برای آخرین بار پیراهن سه شیر را به تن خواهد نمود. این یکصد و بیستمین بازی وازا برای تیم ملی انگلیس خواهد بود.

رونی 33 ساله که در ماه آگوست 2017 از بازی های رده ملی خداحافظی کرد، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس است و رکورد بیشتری بازی اجرا شده با پیراهن انگلیس توسط یک بازیکن (به غیر از دروازه بان) را به خود اختصاص داده است.

مهاجم سابق منچستریونایتد و اورتون، در خاتمه فصل گذشته گودیسون پارک را به مقصد آمریکا ترک کرد تا برای تیم دی سی یونایتد توپ بزند. او در این فصل برای تیم باشگاهی جدیدش 12 گل زده است، هر چند نتوانست دی سی یونایتد با قبول شکست برابر کلمبوس از رسیدن به فینال پلی آف MLS باز ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، اتحادیه فوتبال انگلیس بازگشت رونی به جمع سه شیر را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اتحادیه فوتبال انگلیس بازگشت رونی به جمع سه شیر را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید