مسعود تابش: با این شرایط ما شاهکار کردیم که صدر جدول هستیم، طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد و باید می دیدیم اگر داور دقایق آخر برای پرسپولیس پنالتی نمی گرفت و سپاهان پیروز می شد باز هم برانکو از داوری رضایت داشت.

مسعود تابش: با این شرایط ما شاهکار کردیم که صدر جدول هستیم، طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بهترین وبلاگ درباره دیدار روز گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: از لحاظ فنی در بازی دیروز سپاهان واقعی و همیشگی را ندیدیم. البته پرسپولیس هم خیلی خوب نبود و هیچ کدام از دو تیم موقعیت گل آن چنانی نداشتند و یک دلیل آن هم شاید حساسیت بالای بازی بود، ولی به هر ترتیب ما دیروز باید پیروز از زمین بیرون می آمدیم.

وی ادامه داد: ما خیلی نمی توانیم درباره بازی دیروز بحث فنی داشته باشیم. ما در یک جنگ نابرابر و ناسالم دست و پا می زنیم. شما نگاه کنید بعد از بازی پرسپولیس با ذوب آهن آقای برانکو فرار رو به جلو نموده و درباره ناداوری علیه تیمش صحبت می نماید. چهار بازی آخر پرسپولیس را مقابل حریفانش آنالیز کنید متوجه می شوید که چقدر داوری ها به نفع پرسپولیس بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه نمود: بازی با پیکان روی گل اول پرسپولیس داور خطایی روی عالیشاه گرفت که خطا نبود. در بازی با ماشین سازی یک پنالتی به ضرر پرسپولیس گرفته نمی گردد و در دقایق آخر همان بازیکنی که مرتکب پنالتی شده گل می زند. در بازی با تراکتورسازی گل سالم آنها به اشتباه آفساید اعلام می گردد و در بازی دیروز هم که یک پنالتی اشتباه برای پرسپولیس گرفته می گردد در حالی که قبل از آن روی خالد شفیعی خطا شده بود. گل سپاهان هم اگر از فاصله 30 متری به ثمر نمی رسید حتماً راهی پیدا می کردند که مردود اعلام نمایند!

تابش اعلام نمود: شما چهار بازی آخر پرسپولیس و سپاهان را نگاه کنید، ببینید چند امتیاز به پرسپولیس دادند و چند امتیاز از سپاهان گرفتند. تمام اتفاقاتی که برای ما افتاده است برعکس آن برای پرسپولیس پیش آمده و باید بگویم با این شرایط ما شاهکار کردیم که در صدر جدول هستیم.

وی در ادامه توضیح داد: مؤثرترین بازیکن ما (کی روش استنلی) را هم اخراج کردند. داور در صورتی خطای مهاجم ما را گفت که او با بازیکن پرسپولیس یک متر فاصله داشت. یک نکته ای را هم باید بگویم که پیش از آغاز بازی اطلاعاتی به ما دادند که بازیکنان پرسپولیس گفتند کاری می نمایند که کی روش اخراج گردد. حتی این موضوع که می گویند قبل از به ثمر رسیدن گل سپاهان کی روش روی سیدجلال خطا نموده است، درست نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره صحبت های برانکو پس از بازی درباره داوری مطرح کرد: طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد. باید می دیدیم اگر داور دقایق آخر برای پرسپولیس پنالتی نمی گرفت و سپاهان پیروز می شد باز هم برانکو از داوری رضایت داشت. من امیدوارم در نیم فصل دوم عدالت برقرار گردد و این طور نباشد که همه تیم ها برای دومی بجنگند.

تابش درباره ترقه و نارنجک هایی که در استادیوم زده شد، گفت: نمی دانم چه بگویم، این موضوع آفتی است که وجود دارد، اما باید بگویم اولین ترقه را هم طرفداران پرسپولیس در استادیوم زدند و باید آنالیز کنیم و این مشکل را حل کنیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در خاتمه درباره تقدیر از سیدجلال حسینی مطرح کرد: سیدجلال یکی از بازیکنان باتعصب و با اخلاق ما بوده و دو قهرمانی هم با سپاهان داشته است. قدردانی از حسینی به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکنی که 115 بازی ملی دارد، بود و ارتباطی به رقابت ما با پرسپولیس در لیگ نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسعود تابش: با این شرایط ما شاهکار کردیم که صدر جدول هستیم، طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود تابش: با این شرایط ما شاهکار کردیم که صدر جدول هستیم، طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید