مشت محکم ساپینتو در رختکن ، هشدار به بازیکنان استقلال برای بردن دربی!

به گزارش بهترین وبلاگ، در بازی برابر طرفدار تساوی در نیمه اول باعث شد تا ساپینتو برای نیمه دوم حسابی بازیکنانش را تهییج کند.

مشت محکم ساپینتو در رختکن ، هشدار به بازیکنان استقلال برای بردن دربی!

به گزارش بهترین وبلاگ با وجود یک گذشت هفته از ملاقات استقلال مقابل طرفدار، این بازی کماکان سوژه روز فوتبال ایران است. یکی از نکات جالب این بازی، تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول است.

موضوعی که شاید یکی از نکات اصلی رقم خوردن آن، قرار داشتن دفاع طرفدار در سمت ساکت الهامی بود. جایی که سرمربی طرفدار با احاطه کامل روی خط دفاعی تیمش توانسته بود آنها را اصطلاحا جمع کند و با صحبت های خود تیم را بالا و پایین کند.

اما با آغاز نیمه دوم، به یکباره روند بازی زیر و رو شد و این شاگردان ساپینتو بودند که پیروز شدند با زدن شش گل، برترین پیروزی فصل خود را رقم بزنند. حالا با گذشت یک هفته از این مسابقه، یکی از نکات جالب پیرامون این بازی، کنجکاوی پیرامون اتفاقات رختکن استقلال در بین دو نیمه بازی است که به یک باره این تیم را متحول کرد.

رختکنی که آبستن اتفاقات جالبی بوده و بازیکنان استقلال پس از صحبت های سرمربی پرتغالی خود برای بردن در این بازی تهییج شدند. ماجرا از این قرار است که ساپینتو در بین دو نیمه، با صحبت از شرایط تاکتیکی تیم طرفدار، به بازیکنان استقلال این هشدار را داده که اگر می خواهید هفته بعد دربی را ببرید، فقط یک راه دارید و آن هم بردن این مسابقه است.

او در ادامه چندباری با مشت روی میز کوبیده و به بازیکنان تیمش چندباری با فریاد تهییج کننده گفته که از این مسابقه فقط برد می خواهم، برد می خواهم، برد می خواهم.

نکته اینکه ساپینتو به بازیکنان تیمش هشدار داده در صورت پیش افتادن از حریف به شدت مراقب حملات این تیم باشد چرا که زهر بازی طرفدار کمتر از تیم های بالای جدول نیست و حتی پیروزی یک بر صفر در این مسابقه هم با توجه به جلو بردن کار این تیم در کورس قهرمانی کفایت می نماید.

اما فوتبال روی خوبش را به استقلال ساپینتو نشان داد و در روز بد طرفدار، برترین پیروزی فصل خود را رقم زد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مشت محکم ساپینتو در رختکن ، هشدار به بازیکنان استقلال برای بردن دربی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشت محکم ساپینتو در رختکن ، هشدار به بازیکنان استقلال برای بردن دربی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید