می خواهیم استقلال را شکست دهیم

به گزارش بهترین وبلاگ، حسن استکی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در استادیوم آزادی گفت: ملاقات برابر استقلال از لحاظ فنی شرایط خاصی دارد، بازیکنان ما همه آماده این ملاقات هستند و همواره بازی برابر تیم های استقلال و پرسپولیس، انگیزه بازیکنان را بالا می برد.

می خواهیم استقلال را شکست دهیم

وی ادامه داد: ما فقط برای کسب سه امتیاز به تهران آمده ایم تا بتوانیم با دست پر به اصفهان بازگردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه احتمالاً بازی فردا بدون تماشاگر باشد که این پوئن مثبتی خواهد بود، گفت: این اتفاق خوبی نیست چرا که همواره حضور طرفداران می تواند 10 تا 15 درصد بر فرایند تیم ها اثرگذار باشد اما نبود آنها جذابیت ها را از بین می برد ولی امیدوارم فردا طرفداران حضور داشته باشند تا بازی را از نزدیک تماشا نموده و از تیم هایشان حمایت نمایند.

استکی در خصوص حضور ارسلان مطهری بازیکن فصل پیشین ذوب آهن در استقلال و اینکه چه تدابیری برای مهار او اندیشیده شده است؟ اضافه نمود: ارسلان بازیکن خوبی است، دو سال در ذوب آهن بازی نموده و تمام بازیکنان شرایطش را به خوبی می شناسند و مطمئناً می دانند که چطور باید او را مهار نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که رادولویچ شناخت خوبی از بازیکنان ندارد و گفته حضورم در ایران سخت ترین کار مربیگری من است اعلام کرد: رادولویچ تابحال در ایران کار ننموده بود و در ابتدای حضورش شناخت چندانی از بازیکنان نداشت اما اکنون بازیکنان را به خوبی می شناسد و می داند از آنها چطور بازی بگیرد. ما با آنالیزی که از حریف داشته ایم، می دانیم چطور برابر استقلال بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در انتها گفت: امیدوارم بازی فردا با حضور تماشاگران برگزار گردد و همه شاهد یک بازی زیبا و جذاب از ذوب آهن و استقلال باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهیم استقلال را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم استقلال را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید