نظارت های مستمر شهروندان، گره بسیاری از مسائل شهر را بازمی کند

به گزارش بهترین وبلاگ، سید علیرضا حسینی با اشاره به اهمیت صندلی ناظرین فعال ستاد سامانه 1888 اضافه نمود: ناظرین 1888 با حساسیت بالا و مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به سایر شهروندان اقدام به ثبت پیغام و ارائه معضلات شهری می نمایند که بسیار ارزشمند است.

نظارت های مستمر شهروندان، گره بسیاری از مسائل شهر را بازمی کند

وی در ادامه اضافه کرد: تمامی سازمان می بایست از چگونگی ارائه خدمات و درخواستهای مخاطبین خود اطلاع جامعی در دست داشته باشند، و تماس افراد با سامانه 1888 و حاکی از جلب اعتماد آنها به عنوان یک ارزش برای سازمان است.

در ادامه صادقی بخش رئیس اداره بازرسی منطقه چهار گفت : یک ناظر نمونه با صبر و تحمل بیشتری نسبت به سایر شهروندان در کنار مدیریت شهری در جهت حذف آسیب های موجود و ایجاد اثر بخشی مثبت گام بر می دارد.

وی اضافه کرد: ناظرین مشوق دیگران برای حضور موثر بعنوان ناظر افتخاری در سامانه باشندکه شهرداری تهران نیازمند فرهنگ سازی قوی در این حوزه توسط ناظرین برتر می باشد. همچنین ارتباط و تعامل بیشتر این همراهان در راستای ثبت پیا م در وسیع ترین پهنه شرق تهران می تواند موجب کاهش آسیب ها و مسائل شهری وکمک رسان مدیران شهرداری منطقه چهار باشد.

در ادامه موسوی معاف معاون اطلاع رسانی و بهره دهی سامانه نظارت همگانی 1888 شهردای تهران ، رسالت این سامانه را ایجاد فضای مناسب جهت اعتماد سازی برای شهروندان اعلام نمود: در سامانه 1888 کوشش می گردد ضمن اصلاح فرآیندها و کاهش ریشه های انحراف شفافیت در سازمان شهرداری افزایش یابد.

در ادامه سمانه حقایقی نصرتی مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه چهار با اشاره به اینکه ناظرین برتر نسبت به موضوعات شهری پیرامون خود اهتمام ویژه دارند دارند گفت: آنها می توانند با توجه به معلومات و تحصیلات تخصصی خودشان در راستای برطرف موانع و مسائل موجود در سطح شهر دست کمک به مدیریت شهری داده و مجموعه سامانه 1888 را در رسیدن به اهداف خود که همانا ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به شهروندان و تحقق شعار شهر زیست پذیر – شهرو ند مشارکت پذیر می باشد را کمک رسانند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نظارت های مستمر شهروندان، گره بسیاری از مسائل شهر را بازمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت های مستمر شهروندان، گره بسیاری از مسائل شهر را بازمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید