هند: درباره ساقط کردن اف 16 پاکستان، شواهد انکارناپذیری داریم

به گزارش بهترین وبلاگ، به دنبال تشدید حدس ها درباره احتمال دروغ بودن ادعای دهلی نو درباره ساقط کردن یک اف 16 پاکستانی در درگیری اسفندماه سال گذشته، ارتش هند اعلام نموده که شواهد غیرقابل انکاری درباره سرنگون کردن این جنگنده در اختیار دارد.

هند: درباره ساقط کردن اف 16 پاکستان، شواهد انکارناپذیری داریم

به گزارش گروه بین الملل بهترین وبلاگ، مقام ارشد نیروی هوایی ارتش هند به دنبال افزایش تردیدها درباره ادعای دهلی نو مبنی بر هدف ساقط کردن یک فروند جنگنده اف 16 پاکستانی طی درگیری های ماه گذشته بر سر کشمیر، یک نشست خبری ترتیب داد و بیان کرد که درباره هدف قرار دادن و سرنگونی این جنگنده شواهد غیرقابل انکاری وجود دارد.

نشریه فارین پالیسی در یادداشتی گزارش داده بود که به نظر می رسد ادعای هند درباره اینکه یکی از خلبانان این کشور یک فروند جت جنگنده اف 16 پاکستان را در یک درگیری هوایی در ماه فوریه ساقط نموده، ادعای نادرستی باشد.

دو مقام آگاه ارشد دفاعی آمریکا به این رسانه گفتند که پرسنل ارتش ایالات متحده اخیرا تعداد جنگنده های اف 16 پاکستان را شمارش کردند و متوجه شدند که از تعداد جنگنده های اف 16 این کشور حتی یک فروند هم کم نشده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مقام ارشد نیروی هوایی هند روز دوشنبه در یک نشست خبری بیان کرد که این نیرو شواهد غیرقابل انکاری درباره هدف قرار دادن یک جنگنده اف 16 پاکستان در اختیار دارد.

آر جی کی کاپور در این نشست ضمن ارائه بعضی توضیحات و انتشار تصاویر راداری بیان کرد که نیروی هوایی هند اف 16 پاکستان را هدف قرار داد و به دنبال آن، این جنگنده ساقط شده است.

اظهارات این مقام نظامی هند در شرایطی مطرح شده که پاکستان هم ادعای سرنگون شدن جنگنده اف 16 این کشور در درگیری هشتم اسفندماه بین دو طرف بر سر منطقه مورد مناقشه در کشمیر را رد نموده بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "هند: درباره ساقط کردن اف 16 پاکستان، شواهد انکارناپذیری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند: درباره ساقط کردن اف 16 پاکستان، شواهد انکارناپذیری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید