هنوز بازگشت اروین قطعی نشده است، استوکس با تقوی به تبریز می آید

به گزارش بهترین وبلاگ، علیرضا اسدی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص دیدار تقوی سرمربی قرمزپوشان تبریزی با استوکس مهاجم این تیم در انگلستان گفت: بله این خبر صحیح است و آنها دیداری داشته اند و استوکس با تقوی دوباره به تبریز می آید و از 13 دی ماه در تمرینات تراکتور حاضر می گردد.

هنوز بازگشت اروین قطعی نشده است، استوکس با تقوی به تبریز می آید

وی سپس ادامه داد: قرارداد استوکس 4 ساله است و تغییری در قرارداد این بازیکن ایجاد نشده است و از نیم فصل دوم شاهد حضور استوکس در تیم خواهیم بود.

اسدی سپس در خصوص لی اروین دیگر مهاجم تیم تراکتورسازی که بدون اجازه از تراکتورسازی رفته است، اظهار کرد: هنوز بازگشت اروین قطعی نشده است و ما کوشش می کنیم او نیز همچون استوکس به تیم ما اضافه گردد ولی فعلا این مسئله قطعی نشده است.

تراکتورسازی به دنبال جذب چند بازیکن خوب و باکیفیت است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: فعلا تمام بازیکنان و کادر فنی در استراحت هستند و ما نیز در باشگاه با هماهنگی سرمربی تیم درحال مذاکره با چند بازیکن خوب و با کیفیت هستیم تا تمام نقاط ضعف تیم در نیم فصل دوم پوشش داده گردد.

اسدی از نام بردن اسامی این بازیکنان خودداری کرد و گفت: برخی از اسامی منتشر شده در فضای مجازی نیز کذب محض است.

وی گفت: طرفداران لایق بهترین ها هستند و برای همین کوشش می کنیم تا تیم را بازهم قدرتمندتر بچینیم و در نیم فصل دوم با ارائه بازی های خوب به مقام قهرمانی لیگ برتر برسیم.

اسدی سپس گفت: مالک باشگاه و عوامل باشگاه نهایت کوشش خود را می نمایند تا یک تیم خوب برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هنوز بازگشت اروین قطعی نشده است، استوکس با تقوی به تبریز می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز بازگشت اروین قطعی نشده است، استوکس با تقوی به تبریز می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید