پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین

به گزارش بهترین وبلاگ، خبرنگاران/قزوین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین از پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین به علت تخلف در ثبت اطلاعات اطلاع داد.

پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین

علیرضا خزائلی اظهار کرد: با شروع طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری با موضوع نوروز 1401، بازدید مشترک بازرسان کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری استان با حضور رؤسای انجمن های حرفه ای این حوزه از نحوه ارائه خدمات در واحدهای اقامتی، دفاتر خدمات مسافرت گردشگری، واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدماتی، رفاهی سطح استان به طور مستمر ادامه دارد.

وی اضافه نمود: در این بازرسی ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پس از ارائه تذکر شفاهی و کتبی، در صورت عدم برطرف مسائل حتماً با واحد برخورد و در صورت احتیاج پلمب خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین با اشاره به پلمب 2 واحد اقامتی متخلف در قزوین اضافه نمود: مطابق با قوانین و مقررات پذیرش مسافر در واحدهای اقامتی باید اطلاعات همه مسافران و دارا بودن کارت واکسن کووید 19 در سامانه های پلیس نظارت بر اماکن عمومی و در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) به ثبت برسد.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، وی تأکید کرد: در بازرسی های صورت گرفته 2 واحد اقامتی اطلاعات لازم را به روز و ثبت نکرده بود که از ادامه فعالیت این 2 واحد اقامتی جلوگیری شد.

خزائلی در خاتمه یادآور شد: در این بازدیدها بعلاوه مواردی چون رعایت پروتکل های بهداشتی، نرخنامه ها، گران فروشی یا کم فروشی، کیفیت مواد غذایی و … به وسیله بازرسان کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری مورد آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید