پیش بینی چینی ها: عصر خودروهای بدون راننده بسیار نزدیک است

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیر عامل یک شرکت چینی سازنده قطعات خودروهای خودران پیش بینی کرد تا حذف کامل راننده از خودروها مدت زمان زیادی باقی نمانده و این خودروها از ایمنی کامل هم برخوردار خواهند بود.

پیش بینی چینی ها: عصر خودروهای بدون راننده بسیار نزدیک است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی بهترین وبلاگ به نقل از سی ان بی سی، ژیان چیونگ چیائو مدیرعامل و موسس شرکت ائوتوایکس که در زمینه ارائه تازه ترین فناوری های مورد استفاده در خودروهای خودران فعال است، شرح داد: به زودی شاهد تردد گسترده خودروهای خودران در جهان خواهیم بود.

وی اضافه نمود که مقامات شانگ های با تردد صد خودروی خودران در منطقه جیادینگ شانگهای موافقت کرده اند و انتظار می رود اقبال به این خودروها در آینده باز هم بیشتر شود.

این مدیر عرصه فناوری در چین گفت: اگر چه هنوز قوانین رانندگی در بسیاری از شهرهای جهان مستلزم حضور راننده در خودرو است، اما با افزایش دقت و توانمندی خودروهای خودران نگرانی ها در این زمینه کاهش می یابد و به زودی استفاده از خودروهای بدون نیاز به راننده در جهان عادی می شود.

آئوتو ایکس که مورد پشتیبانی علی بابا است به زودی خدمات تاکسی رانی خودران خود را در شانگهای ارائه می کند و موافقت مقامات محلی را نیز در این زمینه کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پیش بینی چینی ها: عصر خودروهای بدون راننده بسیار نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی چینی ها: عصر خودروهای بدون راننده بسیار نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید