پیکان سواری شیخ ویسی در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش بهترین وبلاگ، با سرانجام یافتن قرارداد شیخ ویسی دروازه بان تیم پیکان، به نظر می رسد مسئولان باشگاه پیکان و در راس آن ها سرمربی این تیم به حفظ این بازیکن باتجربه علاقه مند هستند.

پیکان سواری شیخ ویسی در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش ، با انتها هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال، قرارداد بسیاری از از بازیکنان تیم پیکان به انتها رسیده که یکی از این بازیکنان وحید شیخ ویسی دروازه بان باتجربه این باشگاه است.

شیخ ویسی در جابجایی تابستانی فصل گذشته، پس از جدایی از استقلال خوزستان با قراردادی یکساله به جمع شاگردان مجید جلالی ملحق شد تا این فصل را در پیکان سنگربانی کند.

شیخ ویسی در نیم فصل اول، زیر نظر مجید جلالی، عملکرد نسبتا قابل قبولی ارائه کرد و در این مدت همواره مرد معتمد جلالی برای ایستادن درون دروازه پیکان بود. دروازه بان 32 ساله پیکان در 14 دیدار پیکان در نیم فصل اول درون دروازه این تیم ایستاد، در 6 بازی کلین شیت کرد.

با شروع نیم فصل دوم و تغییر در سکان راهنمایی خودروسازان، شیخ ویسی به نیمکت تبعید شد. البته او و هم تیم هایش کمی بدشانس هم بودند که در نخستین بازی نیم فصل دوم باید به مصاف استقلالی می رفتند که در بهترین فرم خود قرار داشت و به هیچ تیمی باج نمی داد. هرچند شاید شیخ ویسی در این بازی تقصیر کمتری نسبت به دیگر بازیکنان و به ویژه مدافعان این تیم داشت، اما مانند همواره این بار هم دروازه بان تیم قربانی نتیجه گیری ضعیف شد و باخت چهار بر صفر برابر استقلال شروعی بود بر انتها حضور این دروازه بان در ترکیب ثابت پیکان، پس از آن شیخ ویسی به نیمکت نشین مهدی امینی گلر 23 ساله ای تبدیل شد که در نیم فصل اول به دلیل همراهی تیم ملی امید در بازی های آسیایی جاکارتا و نداشتن آمادگی کافی، فرصتی برای بازی کردن پیدا ننموده بود.

اعتراض نکردن این بازیکن به نیمکت نشینی های متوالی، آن هم در تیمی مانند پیکان جای تامل و تحسین داشت، البته نباید نظم و دیسیپلینی که فرکی در مواجهه با بی انظباطی و بازیکن سالاری در این تیم پیاده نموده بود را نادیده گرفت. انتها شیخ ویسی پس از 8 هفته نیمکت نشینی در بازی برابر تراکتور سازی به ترکیب تیم برگشت، بازگشت او به ترکیب برای شاگردان فرکی خوش یمن بود و پیکانی ها پیروز شدند پس از سه شکست متوالی، تراکتور سازی که یکی از مدعیان جدی قهرمانی بود را در تبریز و پیش چشم طرفداران پرشمار این تیم شکست دهد. پس از آن شیخ ویسی در 4 بازی از 5 بازی باقی مانده درون دروازه نهاده شد که یک کلین شیت و 5 گل خورده حاصل کار او در هفته های انتهای مسابقات لیگ برتر بود.

اکنون با انتها یافتن مسابقات لیگ، قرارداد بسیاری از بازیکنان پیکان به اتمام رسیده و وحید شیخ ویسی یکی از این بازیکنان است. حال باید دید با گگردده شدن پنجره های جابجایی و هنگامی که لیست ورودی و خروجی فرکی به مسئولان پیکان، شیخ ویسی در زمره بازیکنانی است که سرمربی این تیم خواهان تمدید قرارداد آن ها شده است یا در لیست خروجی این تیم واقع شده است. احتمالی که می توان به شدت روی آن حساب کرد ماندنی شدن دروازه بان باتجربه در این تیم است. چرا که او هر چند نتوانست در نقش یک فوق ستاره درون دروازه پیکان ظاهر گردد، اما اگر از دید منصفانه و با در نظر دریافت خط دفاع نه چندان مستحکم این تیم به قضیه نگاه گردد می توان گفت که او در این فصل کارنامه قابل دفاعی داشته است. از طرف دیگر تکلیف امینی دروازه بان جوانی که به طور قرضی برای یک فصل از سپاهان به پیکان منتقل شده روشن نیست و علی رغم این که به نظر نمی رسد زردپوشان اصفهانی با وجود پیغام نیازمند، نیاز خاصی به بازگرداندن او به اصفهان داشته باشند، نمی توان صد در صد روی موافقت باشگاه سپاهان برای ادامه حضور این بازیکن در پیکان حساب کرد. همچنین سرمربی پیکان با بازی دادن به شیخ ویسی در هفته های انتهای، به نوعی از ناراضی شدن او جلوگیری کرد تا این بازیکن از ادامه کار در پیکان دلسرد نگردد.

از همه این ها گذشته سرمربی کاربلدی مانند فرکی به خوبی می داند که جایگزین کردن دروازه بانی در سطح شیخ ویسی برای تیمی مانند پیکان کار آسانی نیست، آن هم در فوتبال ایران که شمار دروازه بانان مطمئن آن، از انگشت های یک دست فراتر نمی رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیکان سواری شیخ ویسی در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان سواری شیخ ویسی در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید