کومان: حرف های پیکه درباره داوران نظر شخصی خودش بود، هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار هستیم

به گزارش بهترین وبلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که نظر مدافع میانی تیمش درباره جانبداری داوران از رئال مادرید را تأیید نمی کند.

کومان: حرف های پیکه درباره داوران نظر شخصی خودش بود، هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار هستیم

به گزارش بهترین وبلاگ، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل رئال بتیس در هفته بیست و سوم لالیگا، اظهارات اخیر جرارد پیکه را نظر شخصی او دانست و تأکید کرد که رویکرد او نسبت به قضاوت داوران اسپانیایی متفاوت است. پیکه اخیراً گفته که داوران آگاهانه یا ناخودآگاه به سوت زدن به نفع رئال مادرید گرایش دارند و در واقع نمی توانند چنین کار را انجام ندهند.

کومان در این خصوص گفت: حرف هایی که پیکه زد، حرف های نظر شخصی خودش است. من فقط می توانم درباره قضاوت داوران در این فصل صحبت کنم و کاری به قضاوت آنها در فصول قبل ندارم. در این فصل هم تصمیاتی از سوی داوران اتخاذ شده که به ضرر ما بوده است اما من فکر نمی کنم که آنها با ما خصومت داشته باشند. آن تصمیمات هم از سوی داوران هم از سوی کمک داور ویدئویی گرفته شده اند. من همیشه صداقت در رویکرد داوران را قبول داشته ام. آنها بر اساس چیزی که می بینند قضاوت می کنند نه به نفع یک تیم خاص.

بارسلونا از ابتدای فصل جاری برنامه فشرده ای داشته است و کومان عقیده دارد که این برنامه فشرده دارد به تیم او آسیب می رساند.

وی اضافه نمود: کار ما در این فصل سخت است. تعداد بازی هایی تیم هایی که در سه تورنمنت حضور دارند بسیار زیاد است و شیوع کرونا بر فشردگی آنها اضافه نموده است. خودتان باید با بازیکنان صحبت کنید تا ببینید که شرایط فیزیکی و روانی آنها چگونه است. گاهی اوقات ما مجبور می شویم به بعضی از بازیکنان مان استراحت بدهیم تا آنها را آماده نگه داریم. با احتساب بازی فردا، ما 11 بازی از 12 بازی اخیرمان را خارج از خانه انجام داده ایم آن هم در حالی که همه آنها در ساعات پایانی شب برگزار گشت و ما ساعت 3 بامداد به خانه برگشته ایم. بازی کردن با این شرایط برای بازیکنان ما سخت است. ما احتیاج به کمک داریم. امیدوارم یک روز یوفا یا لالیگا به حال این شرایط فکری کنند و حواس شان باشد که چه بلایی بر سر بازیکنان می آید.

بارسلونا اکنون تیم دوم جدول است و البته با اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده، 10 امتیاز فاصله دارد. کومان اما به نظر نمی رسد که از کسب قهرمانی در لالیگا مأیوس شده باشد.

سرمربی هلندی کاتالان ها اضافه نمود: ما همیشه امید داریم. اختلاف امتیازی ما و اتلتیکومادرید زیاد است و آنها یک بازی کمتر هم انجام داده است. این یعنی که ما باید به فرایند پیروزی های مان ادامه دهیم و این کار سختی است. با این حال ما امیدواریم چون از خیلی جهات پیشرفت کرده ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی بهترین وبلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کومان: حرف های پیکه درباره داوران نظر شخصی خودش بود، هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: حرف های پیکه درباره داوران نظر شخصی خودش بود، هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید