گرشاسبی: در نقل وانتقالات بیش از 85 درصد خواسته های نکونام را برآورده کردیم، نباید داد زدن در کنار زمین مُد گردد

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از فدراسیون و سازمان لیگ خواست طوری برنامه ریزی نمایند تا دادن زدن در کنار زمین و تأثیرگذاری این اقدام روی جریان بازی در فوتبال ایران مُد نشود.

گرشاسبی: در نقل وانتقالات بیش از 85 درصد خواسته های نکونام را برآورده کردیم، نباید داد زدن در کنار زمین مُد گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی بهترین وبلاگ، حمیدرضا گرشاسبی بعد از قهرمانی فولاد در سوپرجام فوتبال ایران با شکست پرسپولیس گفت: جا دارد خدا قوت بگویم به کارکنان و کارگران شرکت فولاد که با بازوان قوی شان در گرمای شدیدی که ما به 200 متری آن هم نمی توانیم نزدیک شویم، کوشش می نمایند. این جام هدیه ای به آنها بود. بازیکنان با این قهرمانی روحیه بیشتری گرفتند و قطعاً ما نیز تیم را برای لیگ قهرمانان تقویت می کنیم. باید از آقای مهندس ابراهیمی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد تشکر کنم. پنجره تیم بسته بوده و نتوانسته بودند بازیکن بگیرند، ولی در این مدت همه پای کار بودند و هماهنگی بین عوامل و هیئت مدیره باشگاه منجر به شروعی تازه برای فولاد شد.

وی اشاره نمود: ما ابتدای فصل وعده تیمی متفاوت را داده بودیم. به آقای نکونام و دستیارانش تبریک می گویم. ما خیلی سختی کشیدیم تا این تیم شکل بگیرد. بیش از دو سال محرومیت و عدم جذب بازیکن باعث شده بود این تیم خیلی آسیب ببیند.

گرشاسبی درباره اینکه پرسپولیس با او به فینال آسیا رسیده بود و آیا فکر می نماید فولاد نیز بتواند به فینال آسیا برسد، عنوان نمود: هرچه در توان داریم انجام می دهیم. به آقای نکونام گفتیم مستطیل سبز با شما و بیرون از آن با من و همینطور جلو می ر ویم. توکل مان به خداست و وقت می گذاریم و کوشش می کنیم. خدا فرموده است از تو حرکت و از من برکت. سعی می کنیم بچه ها با تمام وجود کوشش نمایند و کم فروشی نباشد و بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشور مان در لیگ قهرمانان باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حواشی این بازی و اخراج بعضی بازیکنان و اعضای نیمکت دو تیم، ابراز داشت: حساسیت ها متأسفانه بالاست، ولی من انتظار دارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دست به دست هم دهند و برنامه ریزی نمایند تا این اتفاقات کمتر گردد و این مُد نگردد که هرکسی سر داور داد زد، تأثیرگذار باشد. این به ضرر فوتبال ما خواهد بود. ما استعداد های زیادی داریم و باید آرامش باشد تا کیفیت بازی پایین نیاید.

وی درباره اینکه از استقلال بازیکن جذب شده است و اینکه آیا امکان دارد از پرسپولیس نیز بازیکنی به فولاد بیاید، عنوان نمود: بازیکن گیری بحثی حرفه ای است و اینطور نیست که ما به سمت باشگاهی برویم. کادر فنی فهرست می دهد و ما نیز در سکوت رایزنی می کنیم و با هر باشگاهی که توافق کنیم، انتقال انجام می دهیم. به طور مثال باشگاه استقلال ابتدا شرایطی داشت که ما نپذیرفتیم و بعد گفتیم اگر حردانی را می خواهید دو بازیکن تان را باید به ما بدهید. شما می دانید در نیم فصل تمام بازیکنان قرارداد دارند و ما نیز بازیکن باکیفیت می خواهیم، چون نگاه مان لیگ قهرمانان است. کمتر باشگاهی حاضر می گردد بازیکنان خوبش را منتقل کند، ولی ما توانستیم بیش از 85 درصد خواسته های آقای نکونام را برآورده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرشاسبی: در نقل وانتقالات بیش از 85 درصد خواسته های نکونام را برآورده کردیم، نباید داد زدن در کنار زمین مُد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: در نقل وانتقالات بیش از 85 درصد خواسته های نکونام را برآورده کردیم، نباید داد زدن در کنار زمین مُد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید