فوتبال دنیا، لایک یک پُست در اینستاگرام توسط سرخیو راموس در انتقاد از 3 بازیکن رئال مادرید

به گزارش بهترین وبلاگ، فوتبال دنیا - کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از انتشار پست در شبکه های اجتماعی برای انتقاد از سه هم تیمی او استقبال کرد.

فوتبال دنیا، لایک یک پُست در اینستاگرام توسط سرخیو راموس در انتقاد از 3 بازیکن رئال مادرید

به گزارش بهترین وبلاگ، یکی از هواداران تیم فوتبال رئال مادرید در انتقاد از عملکرد تیم محبوب خود در ال کلاسیکوی یکشنبه شب در استادیوم نوکمپ که با باخت 5 بر یک کهکشانی ها سرانجام یافت پیغامی منتشر نموده که مورد توجه کاپیتان تیم سرخیو راموس قرار گرفته و او این پست را لایک نموده است.

این هوادار رئال مادرید که از نام کاربری اش معین است هوادار دو آتشه سرخیو راموس است، در پیغام خود نوشته: دیگر بس است. این دیگر چه چیزی بود (بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا)؟ چه چیزی بود؟ یادتان هست که چه پیراهنی را به تن دارید، هست؟ چرا کورتوا دروازه بان ماست؟ اصلاً آیا او حتی می داند که دروازه بان است یا چیزی دیگر؟ بی مصرف.... دفاع افتضاح، واقعاً وحشتناک. اوه خدای من. ناچو بدترین عملکرد تاریخش را ارائه کرد و واران هم بعد از قهرمانی در جام جهانی دیگر نمی داند باید چه کار کند... مارسلو و راموس تنها کسانی بودند که حرکت هایی انجام دادند اگرچه آنها هم اشتباهاتی در فاز دفاعی مرتکب شدند ... خط میانی؟؟ وجود نداشت ... حمله؟؟ پیدا نشد. سرمربی؟؟؟ دارد اخراج می گردد ... تمام این اوضاع به خاطر آن است که بازیکنان بدون انگیزه بازی می نمایند، بدون اشتیاق برای بردن ... آنها فقط به خاطر چیزی که من نمی دانم چیست، در زمین بازی می دویدند ... اوه ... دیگر نمی خواهم ادامه دهم وگرنه این پست به یک لیست خیلی بلندبالا از تمام مسائل این تیم تبدیل می گردد.

رئال مادرید با قبول شکست 5 بر یک در خانه رقیب دیرینه اش بارسلونا، در فاصله 7 امتیازی این تیم، در رده نهم جدول قرار گرفته است. واکنش پیکه به اهانت هواداران بارسلونا به سرخیو راموس + عکس

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، لایک یک پُست در اینستاگرام توسط سرخیو راموس در انتقاد از 3 بازیکن رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لایک یک پُست در اینستاگرام توسط سرخیو راموس در انتقاد از 3 بازیکن رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید