مرحله نخست تور دوچرخه سواری با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

به گزارش بهترین وبلاگ، مرحله نخست تور دوچرخه سواری از تبریز تا ارومیه و به مسافت 150 کیلومتر برگزار و در پایان محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان یزد با زمان 3 ساعت و 25 دقیقه و 10 ثانیه نفر اول، مرون آبراهام از آلمان نفر دوم و دیمیتری سولوکوف از تیم ملی روسیه نفر سوم شد.

مرحله نخست تور دوچرخه سواری با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

بر اساس نظر داوران، پیراهن های سفید و سبز و طلایی برای جوانترین رکابزن و بهترین دوچرخه سوار تور به محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان یزد و پیراهن قرمز بهترین رکابزن کوهستان به سفایل بو دوچرخه سوار بلژیکی هدیه شد.

تور بین المللی دوچرخه سواری ایران _ آذربایجان در 6 مرحله در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردیبل برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات بیش از 80 دوچرخه سوار در قالب 13 تیم داخلی و خارجی از هشتم الی سیزدهم مهر در مسافت بیش از 993 کیلومتر برای کسب عناوین اول تا سوم هر مرحله باهم به رقابت می کنند.

مرحله دوم این تور فردا از ساعت 9 صبح از مقابل استانداری آذربایجان غربی در مسیر 209 کیلومتری ارومیه _ ارس برگزار می شود.

پنج تیم داخلی شامل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، دی اف تی ایران و گون آی تبریز است و هشت تیم خارجی را نیز ورزشکارانی از کشورهای آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، آذربایجان، لیتوانی، چک و قزاقستان تشکیل داده اند.

سی و سومین دوره تور بین المللی ایران آذربایجان به مسافت 999.7 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرحله نخست تور دوچرخه سواری با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله نخست تور دوچرخه سواری با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید