هشدار زیدان به لوپتگی: در رئال باید همه عناوین را فتح کنی!

به گزارش بهترین وبلاگ، سرمربی فرانسوی به سرمربی رئال مادرید در رابطه با فتح عناوین هشدار داد.

هشدار زیدان به لوپتگی: در رئال باید همه عناوین را فتح کنی!

به گزارش بهترین وبلاگ و به نقل از آس، زین الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید با سایت یوفا درباره موضوعاتی همچون حضورش در تیم مادریدی، کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

سرمربی فرانسوی در مورد فلسفه فوتبال خود و مربیگری در رئال مادرید گفت: باید در این باشگاه همه عناوین را فتح کنید و یک سطح ثابت داشته باشید.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: هر سه قهرمانی ام در لیگ قهرمانان برایم فوق العاده بود. هر کدام به یک دلیلی خاص هستند. اولین قهرمانی به این خاطر برجسته بود که برای اولین بار به عنوان سرمربی آن را به دست آوردم. دومین قهرمانی سمبلیک بود و به سختی به دست آمد. ما برابر یوونتوس پیروز شدیم که با عملکرد فوق العاده مان در نیمه دوم به دست آمد. سومین جام، قهرمانی هایم را به عنوان سرمربی مادرید تکمیل کرد.

زیدان درباره انتقادها از کریم بنزما گفت: او برای تعادل در حمله ها بازیکن مهمی محسوب می شد و به تیم در این زمینه یاری کرد. او یک بازیکن به معنای واقعی در خدمت تیم بود.

سرمربی پیشین رئال مادرید در ادامه به رونالدو و سرخیو راموس اشاره نمود و گفت: هر دو بازیکن انرژی و تاثیر زیادی در تیم داشتند. راموس ذاتا یک رهبر است و حضور مهمی در تیم دارد. رونالدو رهبر در زمین است. آنها مکمل یک دیگر هستند.

زیدان در انتها درباره تفاوت لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا اظهار کرد: برای من تفاوتی میان این دو رقابت نیست. همیشه برای بازی ها تیم خود را به بهترین شکل آماده می کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشدار زیدان به لوپتگی: در رئال باید همه عناوین را فتح کنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زیدان به لوپتگی: در رئال باید همه عناوین را فتح کنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید