چالوس یکطرفه می گردد، احتمال آبگرفتگی برخی معابر

به گزارش بهترین وبلاگ، وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته از تاریخ چهارشنبه چهار تا شنبه هفتم مهرماه را خاطرنشان کرد.

چالوس یکطرفه می گردد، احتمال آبگرفتگی برخی معابر

به گزارش بهترین وبلاگ، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح شنبه تردد موتورسیکلت در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد ممنوع است.

همچنین از ساعت 14 تا 24 روز جمعه تردد انواع وسائل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

همچنین در روزهای پیش رو تردد انواع وسائل نقلیه در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت ها به استثناهای حاملین مواد سوختی و فاسدسدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه ممنوع است.

همچنین مرکز مدیریت راه ها اعلام نموده که به دلیل تشدید بارش ها و رعد و برق در برخی نقاط استان گیلان و غرب مازندران امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد و از این رو باید تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی اندیشیده گردد.

وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در جاده های کشور در طول 24 ساعت گذشته را نیز منتشر نموده که حاکی از کاهش 8.1 درصدی ترددهاست. در روز گذشته ازادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 128 هزار تردد پرترافیک ترین جاده کشور بوده و پس از آن آزادراه های کرج به قزوین، قزوین به کرج، تهران به کرج و مسیر تهران به شهریار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چالوس یکطرفه می گردد، احتمال آبگرفتگی برخی معابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالوس یکطرفه می گردد، احتمال آبگرفتگی برخی معابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید