آمریکا بدنبال اعمال تحریم های شدیدتر علیه ونزوئلا است

به گزارش بهترین وبلاگ، تهران - خبرنگاران - نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا خاطرنشان کرد که واشنگتن بدنبال افزودن تحریم های بسیار چشمگیر در فهرست تحریم های مرتبط با ونزوئلا است.

آمریکا بدنبال اعمال تحریم های شدیدتر علیه ونزوئلا است

به گزارش روز چهارشنبه بهترین وبلاگ به نقل از خبرگزاری رویترز، الیوت آبرامز روز گذشته (سه شنبه) عنوان نمود که دولت ترامپ ظرف روزهای آینده تحریم های بسیار قابل توجه و چشمگیر به تحریم های ونزوئلا اضافه خواهد نمود که موسسات اقتصادی را هدف قرار می دهد.

وی به جزییات بیشتری در این رابطه اشاره ای نکرد.

آبرامز همچنین تاکید نمود که خروج دیپلمات های آمریکایی از ونزوئلا به معنای تغییر سیاست واشنگتن در قبال کاراکاس نیست.

وی اضافه کرد: خروج دیپلمات های ما از ونزوئلا نه تغییر در سیاست ها در قبال ونزوئلا است و نه به معنای کاهش تعهدات ما در قبال مردم ونزوئلا است. ما در روزهای آینده تحریم های قابل توجه ای را علیه ونزوئلا اعمال خواهیم کرد.

این دیپلمات آمریکایی عنوان نمود: مساله امنیت دیپلمات های باقی مانده آمریکایی در خاک ونزوئلا برای ما مهم است و این مساله در تصمیم اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه برای خارج کردن دیپلمات ها نقش داشته است.

به گزارش بهترین وبلاگ، خوان گوایدو پس از مراسم تحلیف مادورو برای دوره دوم ریاست جمهوری، خود را رئیس دولت موقت در این کشور خواند و خواهان حمایت بین المللی از خود و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و بعضی کشورهای آمریکای جنوبی هم در این اقدام از واشنگتن تبعیت کردند.

مادورو پس از خروج گوایدو از ونزوئلا هشدار داد که محتمل است وی به دلیل نقض قانون با محاکمه روبرو گردد

اروپام ** 9234 ** 1071

منبع: ایرنا

به "آمریکا بدنبال اعمال تحریم های شدیدتر علیه ونزوئلا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بدنبال اعمال تحریم های شدیدتر علیه ونزوئلا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید