ارتش پاکستان: در اعتصاب فضل الرحمان از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا حمایت می گردد

به گزارش بهترین وبلاگ، سخنگوی ارتش پاکستان ضمن انتقاد از سیاست های فضل الرحمان گفت: ما هیچ حمایتی از رفتار اعتصاب کنندگان نداریم.

ارتش پاکستان: در اعتصاب فضل الرحمان از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا حمایت می گردد

به گزارش دفتر منطقه ای بهترین وبلاگ نقل از اکسپرس نیوز، آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان ضمن رد هرگونه ارتباط با حزب جمعیت علمای اسلام و اعتصاب کنندگان گفت: ارتش هیچ حمایت و ارتباطی با این اقدام فضل الرحمان ندارد.

وی توضیح داد: اعتراضات فضل الرحمان سیاسی و شخصی است، و او حق ندارد تجمع خود را به ارتش نسبت دهد.

آصف غفور گفت: ما مشغولیت های مهمی داریم و فرصت اینکه بخواهیم به اتهام زنی های فضل الرحمان پاسخ بدهیم را نداریم.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: فضل الرحمان یک سیاستمدار است و به خوبی می داند حمایت از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا چه اندازه می تواند به کشور آسیب بزند.

وی افزود: متاسفانه شاهد این هستیم که در اعتراضات فضل الرحمان پرچم احزاب ممنوع الفعالیت به اهتزاز درآمده و از این احزاب حمایت می گردد.

این مقام ارشد ارتش پاکستان اضافه نمود: اعتراضات و اعتصاب های زیادی در کشور برگزار شده ولی کوشش ارتش این است که از دولت قانونی کشور حمایت کند.

وی با اشاره به اتهام زنی فضل الرحمان مبنی بر دخالت ارتش در انتخابات گفت: ما هیچ دخالتی در نتیجه آرا نداشتیم و تنها با درخواست دولت وقت برای حفاظت و حراست از انتخابات نیروهای خود را مستقر کردیم.

آصف غفور گفت: ما در این زمان مهم که تمام تمرکز خود را بر روی مساله کشمیر معطوف نموده ایم با وقت نشناسی احزاب سیاسی روبرو هستیم که توجه رسانه ها را به خود جلب نموده اند.

لازم به ذکر است فضل الرحمان و طرفدارانشان با باطل دانستن انتخابات خواهان استعفای عمران خان و برگزاری مجدد انتخابات در پاکستان هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارتش پاکستان: در اعتصاب فضل الرحمان از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش پاکستان: در اعتصاب فضل الرحمان از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید