استمرار فعالیت واحدهای پیوند در ایام تعطیلات

به گزارش بهترین وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از استمرار فعالیت واحد های فراهم آوری، شناسایی و پیوند در ایام تعطیلات اطلاع داد.

استمرار فعالیت واحدهای پیوند در ایام تعطیلات

به گزارش بهترین وبلاگ و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ دکتر امیرحسام علیرضایی گفت: در آستانه سال نو همکاران همواره همراه واحدهای فراهم آوری اعضا و بخش های پیوند خالصانه و با جدیت در امر اهدا و پیوند مثل همواره کوشا بودند و تعطیلات هیچ تأثیری در فرایند اهدا و پیوند نداشت، به طوریکه در ساعات تحویل سال و یکم فروردین با تمام توان کارهای خود را انجام داده اند.

وی اضافه نمود: تلاش و تلاش بی دریغ همکاران در این واحدها در روزهای پایانی پارسال و آغازین سال نو باعث حفظ ارگان های مناسب و پیوند و نجات جان بیماران نیازمند شد.

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت ادامه داد: جا دارد از واحدهای فراهم آوری و پیوند شیراز و مشهد و شبکه فراهم آوری و نسوج پیوندی دانشگاه تهران و بوشهر و مازندران و بخش های پیوند کلیه و کبد بیمارستان های لبافی نژاد، فرهیختگان، شیراز، مشهد و شهید مدرس کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم.

دکتر علیرضایی گفت: در 29 اسفند و یکم فروردین 10 بیمار کلیوی و 4 بیمار کبدی از رنج بیماری نجات یافتند.

وی اضافه نمود: به امید روزی که هیچ عضو قابل پیوندی به زیر خاک نرود و همه موارد مرگ مغزی شناسایی شوند و به اهدا برسند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استمرار فعالیت واحدهای پیوند در ایام تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار فعالیت واحدهای پیوند در ایام تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید