انصارالله: تشدید محاصره یمن تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد

به گزارش بهترین وبلاگ، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن گفت دنیا باید بداند که تشدید محاصره باعث وخامت اوضاع انسانی در یمن شده و تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد.

انصارالله: تشدید محاصره یمن تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد

به گزارش، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن خاطرنشان کرد ادامه محاصره یمن و توقیف کشتی ها، نشان دهنده حسن نیت و حرکت به سمت صلح نیست.

محمدعلی الحوثی گفت: جهان باید بداند که تشدید محاصره باعث وخامت اوضاع انسانی در یمن شده و تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن، همچنین در گفت وگو با روزنامه ترکیه ای گازت دووار، ضمن تاکید بر اینکه آمریکا در جنایت های وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم یمن شریک است، اضافه کرد دونالد ترامپ و دولت آمریکا مخالف هرگونه توافق صلح در یمن هستند.

محمد علی االحوثی ضمن تاکید بر عزم نیرو های یمنی برای دفاع از مردم و کشورشان، اضافه کرد انصارالله یمن از مذاکراتی که به انتها جنگ منجر گردد، استقبال می نماید. او در عین حال گفت جنگ علیه یمن زمانی انتها می یابد که حمایت کشور های غربی از متجاوزان متوقف گردد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن همچنین اضافه کرد اگر ائتلاف سعودی ابتکار این شورا برای آتش بس را نپذیرد، نیرو های یمنی عملیات تلافی جویانه علیه مزدوران آن ها را تشدید خواهند کرد.

پیش از این محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز تاکید نمود این جنبش هرگز با طرح سعودی ها درباره توقف جزئی حملات ائتلاف متجاوز در مقابل توقف کامل حملات نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه عربستان، موافقت نخواهد کرد.

عضو شورای سیاسی انصارالله همچنین اقدام امارات در اعزام 100 خودروی زرهی به استان تعز یمن را اقدامی اشتباه خواند.

او در ادامه اقدام امارات در تاسیس بندری در شهرستان المخا در استان تعز را مغایر با قوانین بین المللی خواند و اضافه کرد چنین اقدامی بیانگر آن است که امارات قصد انتها دادن به اشغالگری خود در یمن را ندارد.

البخیتی با اشاره به اینکه تجاوزگری های امارات تحت نظارت آمریکا صورت می گیرد به این کشور هشدار داد نیرو های یمنی در برابر چنین تجاوزگری هایی ساکت نخواهند نشست. او همچنین اضافه کرد امارات باید به طور کامل از یمن خارج گردد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، چندی پیش با ارائه طرحی اعلام نموده بود نیرو های انصارالله حاضرند حملات پهپادی و موشکی به عربستان را متوقف نمایند، به شرطی که که طرف مقابل نیز به حملات خود علیه یمن انتها دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انصارالله: تشدید محاصره یمن تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: تشدید محاصره یمن تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید