این روتر دایره ای، اتاق شما را به جزیره ای آرامش بخش با حریم خصوصی امن تبدیل می نماید

به گزارش بهترین وبلاگ، طراحی روترها همواره یک مسئله چالش برانگیز بوده است. در حالی که غالب روترهای بی سیم خانگی در طی این چند دهه، ظاهری یکسان و مشابه هم و کاملا سنتی داشتند که هیچ سازگاری با دکوراسیون خانه ها نداشته و کاملا ترسناک و القاکننده حریم خصوصی ضعیف هستند؛ تک نمونه هایی داشتیم که با طراحی متفاوت و آرامش بخش وارد بازار شدند.

این روتر دایره ای، اتاق شما را به جزیره ای آرامش بخش با حریم خصوصی امن تبدیل می نماید

غالب روترهای وای فای، یک جعبه با چند شاخک بیرون زده از آن ها هستند. بسیاری از کاربران سعی می نمایند این روترها یا مودم ها را از دید دیگران پنهان نمایند یا اینکه در اتاق خواب و مکانی خصوصی و امن قرار دهند. این شرایط در حالی است که امروزه، وای فای یک بخش ضروری و حیانی برای هر خانه است و ده ها دستگاه در پی وای فای و یک روتر یا مودم برای اتصال به اینترنت هستند. از تلویزیون و پخش نماینده صوتی بگیرید تا کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت و گوشی های تلفن همراه، دوربین های نظارتی و مدار بسته، سنسورهای پایش شرایط آب و هوایی و باز و بسته کردن درب یا چراغ های LED هوشمند و … به وای فای احتیاج دارند و یک روتر بی سیم باید در مرکز خانه قرار بگیرد.

شرکت Island به جای اینکه ادامه دهنده طراحی عجیب و غریب روترها و مودم ها باشد و عامل افزایش ترس و استرس ذهنی و بصری مشتریان گردد؛ دست به خلاقیت زده و یک روتر به گونه ای طراحی نموده است که اتفاقا آرامش بخش و اطمینان دهنده است و انسان با تماشا آن، حسی پیدا می نماید که حریم خصوصی او در معرض نفوذ و از بین رفتن نیست.

این روتر به خاطر سفید بودن، کاملا در تضاد با روترهای مشکی رنگ غالب بازار است. طراحی دایره ای این روتر کاملا آرامش بخش است و شما هیچ شکل هندسی بهتر از دایره برای رسیدن به آرامش سراغ ندارید. این روتر دارای 5 دایره متحدالشکل است و به نظر می رسد که این دایره ها حول یک کره مرکزی موج می زنند. این دایره ها کمی بالا آمده و تلاقی نماینده یک کوه کم ارتفاع هم هستند. همه این عوامل باعث می شوند از ظاهر این روتر وای فای خوش تان بیاید و برعکس به جای اینکه بخواهید آن را پنهان کنید؛ دوست داشته باشید در تیررس دید و چشم شما باشد و روی میز کارتان قرار دهید.

در حالی که روتر Island از نظر بصری آرامش بخش است؛ ویژگی هایی فنی برای کاهش استرس افراد در اینترنت و فضای مجازی و رفتارهای آنلاین دارد تا حریم خصوصی کاربران را محافظت کند. این روتر دارای یک سرویس VPN داخلی است که می تواند شما را از دید ردیاب ها و عوامل خارجی پنهان کند و نتوانند به اطلاعات آنلاین شما دسترسی پیدا نمایند یا به سیستم ها و دستگاه های شما نفوذ پیدا نمایند. این VPN به طور پیش فرض، روی روتر پیکربندی شده و دیگر شما احتیاجی به هیچ نرم افزار یا ابزاری برای راه اندازی یک VPN نیستید. این هم یک عامل استرس زای دیگر کاربران که از بین می رود.

روتر Island یک طراحی خاص و منحصربه فرد است؛ یک طراحی مفهومی که می تواند نشان بدهد همچنان فرم می تواند عملکرد را دنبال کند. در این روتر از آنتن های خارجی اجتناب شده است و همچون روترهای مش وای فای، طراحی سنتی روترهای وای فای را دنبال ننموده است و دنبال فرم جدیدی رفته است. طراحی مینیمالیستی و عمومی آن می تواند باعث گردد به عنوان یک شی تزئینی روی میز کار شما هم باشد یا به دیوار بچسبانید.

منبع: شبکه چی

به "این روتر دایره ای، اتاق شما را به جزیره ای آرامش بخش با حریم خصوصی امن تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روتر دایره ای، اتاق شما را به جزیره ای آرامش بخش با حریم خصوصی امن تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید