بهزادی کریمی: تمرکز نداریم و نتیجه نمی گیریم، سه بازی سخت در انتظار ماشین سازی است

به گزارش بهترین وبلاگ، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به خاطر نداشتن تمرکز نتیجه نمی گیریم و باید این شرایط را در بازی های آینده تغییر دهیم.

بهزادی کریمی: تمرکز نداریم و نتیجه نمی گیریم، سه بازی سخت در انتظار ماشین سازی است

فرید بهزادی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بهترین وبلاگ، درباره شکست 3 بر صفر تیمش برابر نساجی گفت: در این بازی نمایش خوبی نداشتیم و تمرکز بازیکنان از بین رفته بود. از طرفی به نساجی هم بابت تغییر کادر فنی شوک مثبتی وارد شده بود و آنها با انگیزه زیادی بازی می کردند. نتیجه خوبی نگرفتیم و بابت این شکست ناراحت هستیم.

وی در مورد اینکه آیا ماشین سازی مشکل فنی دارد، مطرح نمود: در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم ولی در نیم فصل دوم شرایط خوبی نداشتیم و در بیشتر بازی ها شکست خوردیم. به خاطر نداشتن تمرکز نتیجه نمی گیریم و باید این شرایط را در بازی های آینده تغییر دهیم. در برخی از بازی ها هم بدشانسی آوردیم و چند امتیاز حساس از دست دادیم. هر چند در جدول موقعیت خطرناکی نداریم اما باید در بازی های آینده این نتایج را جبران کنیم.

بهزادی کریمی گفت: فعلا که بازی ها به دلیل کرونا تعطیل است ولی در ادامه لیگ سه بازی بسیار سخت در انتظار ما است. در بازی بعدی باید در اهواز برابر فولاد قرار بگیریم که برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان کوشش می نماید و بعد از آن هم در زمین مسجد سلیمان به مصاف این تیم خواهیم رفت. بازی سوم هم با پرسپولیس است و این قرعه نشان می دهد که کار بسیار سختی داریم، با این حال امیدوارم در این سه بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهزادی کریمی: تمرکز نداریم و نتیجه نمی گیریم، سه بازی سخت در انتظار ماشین سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی کریمی: تمرکز نداریم و نتیجه نمی گیریم، سه بازی سخت در انتظار ماشین سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید