کوشش کره جنوبی برای از سرگیری مذاکرات آمریکا و کره شمالی

به گزارش بهترین وبلاگ، کره جنوبی با انتشار گزارشی از تمایلش برای یاری به از سرگیری گفت وگوها بین دو کشور و همچنین مذاکرات بین پیونگ یانگ و واشنگتن اطلاع داد.

کوشش کره جنوبی برای از سرگیری مذاکرات آمریکا و کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل بهترین وبلاگ، وزارت اتحاد کره جنوبی امروز سه شنبه بیان کرد که سئول به دنبال برگزاری دور جدیدی از گفت و گوها با پیونگ یانگ از جمله نشستی بین سران دو کشور کره جنوبی و کره شمالی در امسال به منطور تعمیق روابط بین دو کره و یاری به مذاکرات مرتبط به غیرهسته ای کردن شبه جزیره نموده است.

در گزارشی که وزارت اتحاد کره جنوبی در مورد راهبردهای سال 2019 خود منتشر نموده، آمده است: در هماهنگی نزدیک با ایالات متحده، ما به دنبال گفت و گوهای بین دو کره برای دیدار دوباره [مقامات] ایالات متحده و کره شمالی و دستیابی به توافقی بر سر غیرهسته ای کردن و مسائل متعلقه هستیم.

طبق اعلام این نهاد دولتی کره جنوبی، سئول به کوشش برای برقراری ارتباطات نزدیک بین رهبران جنوب و شمال به منظور پیشبرد روابی بین دو کره و برقراری صلح در شبه جزیره کره ادامه می دهد.

با این حال، در گزارش وزارت اتحاد کره جنوبی به جزئیات برنامه زمانی مدنظر برای گفت و گوهای بین دو کره اشاره ای نشده است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، از زمان ناکامی و شکست مذاکرات اخیر دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در پایتخت ویتنام، سئول از تمایلش برای ایفای نقشی میانجی گرانه برای خروج از بن بست در گفت و گوهای طرفین در مورد غیرهسته ای کردن سخن گفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش کره جنوبی برای از سرگیری مذاکرات آمریکا و کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کره جنوبی برای از سرگیری مذاکرات آمریکا و کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید