جام ملت های آماتوری پیش درآمد جام ملت های اصلی

به گزارش بهترین وبلاگ، بازیکنان آماتور با برتن کردن پیراهن و نماد کشورهای آسیایی برای عمل به شعارمتحد کردن آسیادر شهرهای ابوظبی، دبی، العین و شارجه براساس فرمولی خاص به مصاف هم رفتند.

جام ملت های آماتوری پیش درآمد جام ملت های اصلی

به گزارش بهترین وبلاگ ،رقابت های جام ملت های آسیا به عنوان بزرگ ترین تورنمنت ملی قاره کهن کمتر از 40 روز دیگر در شهرهای مختلف امارات شروع می گردد و میزبان مسابقات آخرین کوشش هایش را برای بالا بردن تب فوتبال در این کور به کار گرفته است. در فاصله زمانی باقی مانده تا این تورنمنت اماراتی ها برای اینکه جو کشورشان را کاملا فوتبالی نمایند دست به حرکت جالبی زده و در اقدامی تازه رقابت های آماتوری جام ملت ها را برگزار نموده اند که در این رقابت ها بیش از 96 تیم از کشورهای مختلف با بازیکنانی آماتور به میدان می روند.

1200 بازیکن آماتور با برتن کردن پیراهن و نماد کشورهای آسیایی برای عمل به شعارمتحد کردن آسیا که از مدت ها قبل در کمپین های ایجاد شده برای بازی های جام ملت ها مطرح شده است در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و شارجه براساس فرمولی خاص به مصاف هم رفتند که طی چند روز در 144 بازی برگزار شده بیش از 650 گل به ثمررسیده است.

یوسف الزعبی یکی از مدیران اجرایی و برگزاری جام ملت ها در فدراسیون امارات گفت: به ندرت فرصتی پیش می آید تا این گونه بازیکنان آماتور کشورهای مختلف بتوانند فرصت رقابت با سایر فوتبالیست ها را پیدا نمایند.این رقابت ها باعث می گردد سوای از مباحث ورزشی مردم از فرهنگ و سنت های سایر کشورها نیز مطلع شوند.این بازی ها باعث نزدیک تر شدن مردم کشورهای مختلف به هم خواهد شد.

احمد القبایی مدیربازاریابی و ارتباطات کمیته ساماندهی جام ملت های نیز تاکید نمود: علاقه و مشارکت در این مسابقات فراتر از انتظارات بود. این بازی ها باعث شد تا در آستانه جام ملت ها همه مردم از کشورهای مختلف با فرهنگ های جدید عشق و علاقه خود به فوتبال را نشان بدهند و همان شعارمتحد کردن آسیا را در عمل نیز اجرا نمایند.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "جام ملت های آماتوری پیش درآمد جام ملت های اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آماتوری پیش درآمد جام ملت های اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید