جن ساکی: بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد

به گزارش بهترین وبلاگ، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران درباره شرایط سلامت رئیس جمهور این کشور و اینکه آیا قرار است تحت معاینات پزشکی مربوطه قرار گیرد یا خیر گفت این کار به زودی انجام می گردد.

جن ساکی: بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد

به گزارش گروه بین الملل بهترین وبلاگ به نقل از فاکس نیوز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام نمود که جو بایدن رئیس جمهور این کشور به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق آن را معین نکرد.

ساکی در کنفرانس مطبوعاتی با بهترین وبلاگ در کاخ سفید در مواجهه با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بایدن تحت آزمایش های پزشکی قرار خواهد گرفت و نتیجه را به مردم آمریکا اعلام خواهد نمود، گفت: بله، او این کار را خواهد نمود.

ساکی در حالی به این سوال پاسخ داد که پیشتر نیز در این باره به بهترین وبلاگ در این زمینه پاسخ داده بود، چرا که مسئله سلامت فکر بایدن اخیراً چالشی برای وی شده است.

بایدن با دادن گاف های متعدد در کنفرانس های خبری و مصاحبه ها به دلیل کهولت سن و لکنت زبان، این فکریت را تقویت نموده است که وی از سلامت کافی برخوردار نیست و لذا صلاحیت مقام ریاست جمهوری را ندارد.

پیشتر نیز جمعی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه ای خواهان سنجش سلامت فکری بایدن شده بودند.

جو بایدن پیرترین مردی است که به عنوان رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شده است. وی که در آستانه 79 سالگی واقع شده است، تقریباً 4 سال از بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق این کشور که اخیراً به دلیل مسائل سلامتی بستری شده بود، پیرتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جن ساکی: بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جن ساکی: بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید