دانلود سریال سال های دور از خانه (شاهگوش 2) از سبزپندار

به گزارش بهترین وبلاگ، سریال سال های دور از خانه در واقع اولین اسپین آف ایرانی است که با کارگردانی مجید صالحی ساخته شده است. این سریال بر اساس سریال شاهگوش ساخته شده و در واقع اسپین آفی از سریال شاهگوش می باشد و می توان آن را شاهگوش 2 دانست.

دانلود سریال سال های دور از خانه (شاهگوش 2) از سبزپندار

به گزارش بهترین وبلاگ، بنابر اعلام سبزپندار، دانلود سریال سال های دور از خانه از شنبه 31 فروردین 1398 آغاز شده و این سریال به وسیله شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد. انتظار می رود این سریال به دلیل داستان کمدی و جذابش و همچنین داشتن طرفدارانی از فصل اول سریال شاهگوش، بتواند رکورد فروش را در شبکه نمایش خانگی جا به جا کند.

قسمت اول سریال سال های دور از خانه 31 فروردین با همکاری تصویرگستر پاسارگاد و پورتال فروش قانونی سبزپندار منتشر شده است. سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی، تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و نویسندگی امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر در شبکه نمایش خانگی پخش می گردد.

سریال سال های دور از خانه فضایی طنز و سرشار از کمدی دارد که در آن مدام عشق اتفاق می افتد!!!!

در خلاصه داستان این سریال آمده است: به این فکر کردی 1 هزار و512 روز دیگر کجایی؟ چیکار می کنی؟ داستان سال های دور از خانه، از 1 هزار و512 روز بعد از ماجراهای خنجری و زهره در سریال شاهگوش آغاز می گردد. گویا داستان سریال سال های دور از خانه که در واقع می توان آن را شاهگوش 2 نیز نامید، حول عشق خنجری می چرخد. شهرام خنجری قصد ازدواج دارد اما داستان پیچیده تر از این حرف هاست ….

جهت دانلود قانونی قسمت جدید سریال سال های دور از خانه با حجم نیم بها به آدرس WWW.SABZPENDAR.COM مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانلود سریال سال های دور از خانه (شاهگوش 2) از سبزپندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود سریال سال های دور از خانه (شاهگوش 2) از سبزپندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید