سریال و پخش خانگی

حرکت میان لحن های مختلف پوست شیر، رمزگشایی از ع ص

تغییرات درست و به جا در عنصر لحن را می توان یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت پوست شیر دانست. خطوط داستانی این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که امکان تغییرات مداوم در لحن (در عین حفظ یکدستی اثر) را فراهم آورند.

24 اسفند 1401

استوری نو مهران مدیری درباره اتفاقات اخیر

مدیری در ادامه گفته است: دیگرانی نه از این کشور، دیگرانی نه از این مردم، در طول این سال ها هر وقت اتفاقی در این مملکت افتاده است، همواره خواسته اند که آن اتفاق، مردم و حتی آدم ها را به نفع خودشان مصادره و ضبط نمایند.

27 مهر 1401

بزرگ ترین جزیره جهان کجاست؟

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که آرزوی سفر به دور جهان را نداشته باشد. سفر کردن یک رسم دیرینه است که انسان برای دور شدن از زندگی ماشینی و مدرن و بعلاوه نزدیک شدن به روح و روان خود، انجام می دهد. با سفر کردن به شهرها و کشورهای دیگر می توانیم با رسوم و فرهنگ...

12 شهریور 1401

چرا نتفلیکس سریال پربیننده اش را نیمه کاره رها کرد؟

سامانه آنلاین نمایش نتفلیکس ساخت سریال رزیدنت اویل (Resident Evil) را پس از یک فصل نیمه کاره رها کرد.

7 شهریور 1401

تمام نسخه های فرعی سریال Game of Thrones

تمام شبکه ها و سرویس های آنلاین در پی آن هستند تا فرنچایزهای برجسته و بزرگی برای خود ایجاد نمایند و شبکه اچ بی او نیز سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را به عنوان فرنچایز محبوب خود در اختیار دارد و در پی آن است تا آن را توسعه بدهد.

5 شهریور 1401

دیزنی از نتفلیکس جلو زد

دیزنی شمار مشترکانش را از نتفیلکس بیشتر کرد و به پربیننده ترین سرویس استریم بدل شد.

23 مرداد 1401

عکس 2 خانم بازیگر سریال جزیره ، السا فیروز آذر و شادی مختاری را بشناسید!

خبرنگاران:السا فیروزآذر و شادی مختاری بازیگران سریال جزیره هستند که در پشت صحنه تصویری دو نفره اما کمی ناجور گرفته اند.

21 تیر 1401

بل؛ اقتباسی از یک داستان کلاسیک مشهور (انیمه منتخب)

مامورو هوسودا پیشتر در انیمه دختری که در زمان پرش می کرد به سراغ کار اقتباسی رفته بود، ولی کمتر کسی تصور می کرد او برای بل، آخرین کار خود، به سراغ اقتباس از دیو و دلبر، داستان کلاسیک مشهور گابریل-سوزان دو ویلنوو برود. این رمان اگرچه بارها در هالیوود و...

16 تیر 1401

پاتوق فیلم کوتاه برگزار می گردد

هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه با نمایش 4 فیلم کوتاه داستانی، شروع به کار می نماید.

3 تیر 1401

با استفاده از گیره های کاغذ به شخصیت تان پی ببرید

یک روانپزشک سوئیسی به نام ماریو گمور، با تست تازه شخصیت خود، سر و صدای زیادی به پا نموده است.

1 بهمن 1400

چرا بعضی از برترین فیلم های 2021 برای روایت داستان به چند فصل تقسیم شده اند؟

اگر در جریان همه فیلم های برتر و تحسین شده منتقدان در یک سال تعیین باشید، متوجه می شوید که هر ساله گرایش های خاصی در آثار سینمایی ظاهر می شوند. شاید تعداد زیادی از فیلم ها در یک سال تعیین، سیاه و سفید باشند، شاید داستان فیلم های زیادی در فلوریدا اتفاق بیافتد...

26 دی 1400

سفر تاریخی بازیگر پیشکسوت آمریکایی به فضا موفقیت آمیز بود

لحظاتی پیش فضاپیمای نیوشپرد با موفقیت از سفر فضایی کوتاه خود به زمین بازگشت تا ویلیام شاتنر بازیگر پیشکسوت آمریکایی رکوردی تاریخی را ثبت کند.

13 آبان 1400

تمام فیلم های جیمز گان از بدترین تا برترین (از جمله جوخه انتحار)

فیلم های جیمز گان، منحصر به فرد، جالب و در بعضی مواقع، ناخوشایند هستند. جیمز گان به علت کارگردانی فیلم های نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول و جوخه انتحار در دنیای پیشرفته دی سی مشهور است اما موفقیت این آثار پرفروش کمیک بوکی، به هیچ وجه بر اساس شانس...

22 مرداد 1400

بیوگرافی امیر غفارمنش؛ همسر سابق پوپک گلدره

خبرنگاران | سرویس چهره ها - امیر غفارمنش بازیگر خوب سینما و تلویزیون، فعالیت هنری اش را با بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از آن با همکاری محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه پیدا کرد. وی در سریال های مختلفی مانند ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه...

25 اردیبهشت 1400

خاطره بازی روشنک عجمیان با رضا عطاران

روشنک عجمیان، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، با انتشار عکسی از خود در کنار رضا عطاران از خاطرات قدیمی خود زمانیکه در سریال کوچه اقاقیا بازی میکرد گفت.

15 اسفند 1399

معرفی سریال Peaky Blinders: این گروه خشن

سریال های تاریخی معمولا عناوین کسل نماینده ای هستند که مخاطب خاص خود را دارند. بنابراین ساخت یک سریال تاریخی هیجان انگیز که همه نوع تماشاگر سینما و تلویزیون را به خود جذب کند، کار مسئله ای به نظر می رسد. با این حال مدیران شبکه BBC Two می دانستند که چگونه به...

10 دی 1399

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان راه اندازی شد

خبرنگاران/کرمان شهرداری کرمان اظهار کرد: شهرداری کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است.

14 آذر 1399

سریال زیرخاکی؛ پیروز در کمدی کلامی

سه عنصر مهم بلاهت، بدشانسی و بستر زمانی و مکانیِ مناسب برای تحقق آن دو عنصر اول، از فرمول های امتحان پس داده گونه طنز محسوب می شوند، سامان با به کارگیری درست این سه مایه مهم کمیک، روایت خود را بنا نهاده و پیش برده است.

2 مرداد 1399

آیا در دوران قرنطینه خریدهای آنلاین زیادی انجام دادید؟ چند دلیل روان شناختی برای این رفتار شایع

پیش از شیوع ویروس کرونا، پاساژگردی و خیابان گردی یک سرگرمی و تفریح برای مردم به ویژه در شهرهای عظیم و گران قیمت بود. گاهی هم این گشت وگذارها در فروشگاه های فیزیکی به خریدهایی منجر می شد و گاهی فقط دیدن اجناس پشت ویترین، یک لذت کافی برای مردم بود.

8 تیر 1399

سریال دوپینگ، سرگرمی با طنز کلامی یا موقعیت؟

حتی آذری صحبت کردن حسن و مادرش هم در اجرا رخ داد؛ اما در نهایت فکر می کنم طنز کلامی در این سریال نقش خودش را به خوبی ایفا نموده است.

14 خرداد 1399
تعداد: (24)