دعوت یک دزد حرفه ای به دورهمی!، نحوه آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟

به گزارش بهترین وبلاگ، مهران مدیری در برنامه پنج شنبه شب میزبان منوچهر هادی بود.

دعوت یک دزد حرفه ای به دورهمی!، نحوه آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟

به گزارش خبرنگار ، قسمت سوم دورهمی روی آنتن شبکه نسیم رفت و مدیری استندآپ خود را به موضوع ازدواج و زندگی زناشویی پرداخت.

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون مهمان دورهمی شد.

ابتدا مدیری پیرامون حضورش در حوزه هنر سوال کرد و هادی گفت: مثل بیشتر دوستان سینمایی، علاقمند به بازیگری بودم و برای ورود پارتی نداشتم. ابتدا بخش تدارک مشغول به کار شدم و به مرور مدیر تدارک و جانشین تهیه و مدیر فراوری رسیدم. حتی چند نقش کوتاه بازی کردم، اما خیلی سخت بود؛ البته شانس هم باید همراه تو باشد. شما اگر مدرک دکتری هم داشته باشید می توانید مشغول به کار شوید، اما با مدرک بازیگری باید به شما زنگ بزنند و برای یک کار دعوت نمایند. به مرور به کارگردانی علاقه مند شدم.

مدیری گفت: منوچهر هادی همزمان 8 هزار فیلم، سریال نمایش خانگی، پنج سریال تلویریونی، فیلم کوتاه هم می سازد. نمی دانم چگونه همچین چیزی ممکن است.

هادی پاسخ داد: شک و شبهه وجود دارد، اما اشتباه می نمایند. در چهار سال گذشته سریال دلدادگان، سریال دل و رحمان 1400 داشتم، اما فکر می نمایند خیلی کار می کنم.

مدیری گفت: این را به خاطر این گفتم که کسانی به هر دلیلی کار نمی نمایند و نسبت به افرادی که کار دارند، عصبانی می شوند.

هادی بیان کرد:حسادت وجود دارد، اما واقعا فکر می نمایند که وزارت ارشاد و تلویزیون درب های آن به روی ما باز است؛ در صورتی که اینگونه نیست هر فیلم و سریالی یک سال و نیم برای دریافت مجوز فیلم نامه ها کار دارد و به این سادگی نیست که هرکسی مهران مدیری، اصغر فرهادی و سعید روستایی گردد. همین الان در حال مذاکره یک سال آینده با تلویزیون هستم.

مدیری درباره افزایش سلیقه پرفروش شدن آثار گفت و هادی پاسخ داد: سه فیلم کمدی ساختم که دغدغه اجتماعی داشتم و مسائل اجتماعی در آن ها مطرح شده است. قطعا زمانی که به طنز از درد مردم حرف می زنید، مخاطب بیشتری دارید. ساختن فیلم اجتماعی سخت است، اما می توانستم حتما این کار را انجام می دادم و واقعا توانایی ساخت فیلم اجتماعی را مانند سعید روستایی و اصغر فرهادی ندارم.

اما مدیری برای اولین بار به پدر شهید منوچهر هادی اشاره نمود و هادی با شنیدن این حرف گریه کرد و گفت: افتخار می کنم، اما بیشتر افتخار می کنم که از این فرصت و موقعیت استفاده نکرده ام و افتخار می کنم فرزند شهید هستم و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم. در میان پنج خواهر و چهار بردار، فرزند هفتم هستم. اگرموفقیتی نصیب من شده است به خاطر دعای خانواده و همسرم بوده است.

هادی درباره آشنایی با یکتا ناصر گفت: اولین بار سر فیلمبرداری همدیگر را دیدیم و همواره می دیدم که خانم ناصر مستعد هستند و از طرفی خیلی منظم بودند، اما فیلم های موفقی در کارنامه اش نداشت و این برای من سوال بود که خیلی کلیشه ای بود و چند روز گذشت این موضوع به ایشان گفتم و صادقانه از خانم ناصر خواستگاری کردم و ایشان هم قبول کردند، چهار ساله گذشته است و یک دختر دارم.

در بخش دیگر مصاحبه مدیری سوالاتی پرسید و از منوچهر هادی خواست سوالات خود را با بله و خیر جواب بدهد.

مدیری: از اول نقشه ات این بود که با بازیگر ازدواج کنید؟

هادی: خیر

مدیری: تا حالا شده چیزی را بسازی که روی کسی را کم کنی؟

هادی: بله

مدیری: با اینکه بعضی ها در سینما پول می دهند و بازی می نمایند مخالف هستی؟

هادی: بله

مدیری: شده بازیگری را به خاطر مخالفت خانم یکتا ناصر انتخاب نکنید؟

هادی: خیر

مدیری: تا حالا شده به خاطر ترس نقشی که مناسب همسرتون نبوده بهشون بدید؟

هادی: خیر

مدیری:تا حالا دروغ بزرگ گفتی که عذاب وجدان داشته باشی؟آشکار شده یا پنهان؟

هادی:قطعا بله. اینقدر بلدم دروغ بگم که اصلا تعیین نگردد کلمه دروغ مناسب نیست. اگر دروغی گفته شده است بالای 95درصد آن مصلحتی است. واقعا شاید منفعتی بوده است، شاید اتفاق برای کسب می افتاد به نظرم دروغ برای افراد ضعیف است.

مدیری: تا حالا دزدی کردید؟

هادی:بله بیشتر دزدی هام!

اما با این جواب مدیری گفت: امشب مهمان ما یک دزد حرفه ای است! بیشتر دزدی هام!

هادی گفت: البته بیشتر دزدی هام از کیف مادرم برای مدرسه رفتن بود.

در ادامه مصاحبه هادی پیرامون شرایط امروز سینما گفت:سینما همواره کار سختی بود، به ظاهر از بیرون فکر می نمایند ما خیلی مسروریم و همه شرایط خوب است، در صورتی که اینگونه نیست.

مدیری درباره خشمگین بودن مردم نسبت به سلبریتی سوال کرد و هادی پاسخ داد: مردم خیلی خشمگین هستند، یک سریال چهل قسمتی ساختیم که با پخش قسمت اول کامنت های مثبت گرفتیم، اما با قسمت های بعدی نقدها بسیار شد و خیلی زود قضاوت شدیم. شرایط مالی مردم تاثیرگذار است و امیدوارم مسائل رفع گردد.

مدیری در انتها از هادی سوال کرد که احساس خوشبختی می کنید که هادی گفت: احساس خوشبختی دارم. فقط به خاطر اینکه خدا همواره یاری می نماید و به نظرم خانواده مهم است و از داشتن خانواده ام مسرور هستم.

گزارش از الهام قبادی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دعوت یک دزد حرفه ای به دورهمی!، نحوه آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت یک دزد حرفه ای به دورهمی!، نحوه آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید