دیزنی از نتفلیکس جلو زد

به گزارش بهترین وبلاگ، دیزنی شمار مشترکانش را از نتفیلکس بیشتر کرد و به پربیننده ترین سرویس استریم بدل شد.

دیزنی از نتفلیکس جلو زد

به گزارش بهترین وبلاگ به نقل از ورایتی، آمار مشترکان دیزنی پلاس که چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد سرویس استریمینگ کمپانی دیزنی در این زمینه از نتفلیکس جلو زده است.

در آمار ارایه شده شمار مشترکان سرویس های استریم دیزنی در سه ماه دوم سال به 220.7 میلیون مشترک که پول پرداخت نموده اند، رسید. این در حالی است که آمار مشترکان نتفلیکس 220.67 میلیون مشترک بود.

البته ارزش این مشترکان در مقایسه با هم فرق دارد و دیزنی پلاس در سه ماهه دوم به ازای هر مشترک در مقایسه با نتفلیکس تنها حدود 39 درصد آن عایدی ایجاد نموده است. در خارج از کشور این تفاوت حتی بیشتر است و دیزنی پلاس در هند و دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی 1.20 دلار برای هر مشترک در سه ماهه منتهی به شروع جولای سال جاری دریافت نموده در حالی که عایدی نتفلیکس 8.83 دلار بوده است.

از سوی دیگر در حالی که مشترکان سرویس استریم دیزنی شامل 152 میلیون مشترک برای دیزنی پلاس، 22.8 میلیون مشترک برای (ESPN+) و 46.2 میلیون مشترک برای هولو است، دیزنی در حالی که یک خانواده یک بسته دیزنی را خریده و از هر سه پلتفرم بهره می گیرد، اینها را به عنوان سه اشتراک جداگانه در نظر می گیرد.

دیزنی پلاس از نوامبر 2019 راه اندازی شده و با قیمت پایین اشتراک به سرعت سهم مهمی از بازار استریم را به خود اختصاص داده است. این سرویس با کاهش 5 درصدی در سال اخیر هزینه اشتراک داخل آمریکا را تا 6.27 دلار کاهش داد تا گرایش به سمت این سرویس را بیشتر کند.

در همین حال آمار نتفلیکس برای سه ماهه اول سال 2022 نشان داد که برای اولین بار 200 هزار مشترک را از دست داد.

هم زمان با انتشار این آمار کمپانی دیزنی گفت قیمت اشتراک بدون تبلیغات دیزنی پلاس در آمریکا را نزدیک به 38 درصد افزایش می دهد و آن را به 10.99 دلار در ماه می رساند.

هولو نیز برای سه ماهه چهارم سال برنامه افزایشی دارد و قیمت اشتراک هولو با تبلیغات، یک دلار در ماه افزایش می یابد و از 6.99 دلار به 7.99 دلار می رسد و در بخش بدون آگهی 2 دلار افزایش می یابد و از 12.99 دلار به 14.99 دلار در ماه می رسد.

فیلمی با امتیاز صفر درصد در بین 10 عنوان برتر نتفلیکس

ادامه فیلم 200 میلیون دلاری برادران روسو ساخته می گردد

دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیزهای عجیب اعلام شد

سرویس ESPN+ نیز میخواهد 3 دلار بر قیمت هایش بیفزاید و اشتراکش را از 6.99 به 9.99 دلار در ماه برساند. قیمت اشتراک نتفلیکس در آمریکا اکنون 15.5 دلار در ماه است.

دیزنی انتظار دارد تا سرانجام سال اقتصادی 2024 به سوددهی برسد. در حالی که در سه ماهه دوم عایدی دیزنی 5.06 میلیارد دلار بود عایدی نتفلیکس 7.97 میلیارد دلار و عایدی خالص آن 1.44 میلیارد دلار بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "دیزنی از نتفلیکس جلو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی از نتفلیکس جلو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید