کدام کارآفرینان به حل مسائل دنیا یاری نموده اند؟

به گزارش بهترین وبلاگ، با برخی از شناخته شده ترین کارآفرینان آشنا شوید

کارآفرینان فقط به افرادی که در سیلیکون ولی فعالیت می نمایند اطلاق نمی گردد. این افراد در تمام جهان کار می نمایند. این قله های قدرت فقط قدرت علمی ندارند، بلکه همواره در پی یادگیری و تکرار یافته ها در پروژه هایشان هستند. آن ها این شهامت را دارند که با وجود تمام سختی ها در زندگی و کار خود، حرکت روبه جلو داشته باشند. شخص کارآفرین باید به خود و تمام افرادی که اطراف او هستند نیرو بدهد. آن ها در سراسر جهان پیشرفته ترین تکنولوژی ها را ایجاد نموده اند. ارتباط با کارآفرینان بین المللی می تواند دید خوبی به افراد بدهد که در استراتژی های کسب وکار خود از آن استفاده نمایند. در اینجا لیستی از بهترین کارآفرینان بین المللی تهیه نموده ایم که مطالعه آن می تواند به شما انگیزه حرکت روبه جلو بدهد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

کدام کارآفرینان به حل مسائل دنیا یاری نموده اند؟

آلون بارین

وی شغل خود را به عنوان برنامه نویس در ارتش شروع کرد. او طی این زمان اولین استارت آپ خود را هم زمان با کمپانی اپل ساخت. پس از آن، به دانشگاه رفت و در رشته علوم زمین شناسی پیروز به اخذ کارشناسی ارشد در زمینه اقیانوس شناسی شد. تخصص وی زیست شناسی مولکولی، میکروسکوپی دریایی و زمین شناسی ماقبل تاریخ بود. آلون وقت خود را به دو بخش تقسیم کرد که در اولین بخش مدیر شبکه بازاریابی و مدیرعامل شرکت بود و کارش در شرکت نگاهداشت مشتریان در تجارت آنلاین بود. او در بخش دیگر به علاقه مندی هایش که علم و تکنولوژی و استراتژی های رشد تجاری و متدشناسی چابک توسعه بود پرداخت.

پاول دوراث

کارآفرین جوانی از کشور کامبوج که مدیرعامل یک شرکت فعال در تکنولوژی تصفیه آب در آسیا است. دوراث در زمینه فعالیت های توسعه بازار در کامبوج کار می کرد و شغل قبلی او حسابداری و حسابرسی در یک شرکت بود. هدف دوراث ارائه راهکارهای خلاقانه و ایجاد فرصت های تجاری در کامبوج و آسیا است.

آلیس دو توناک

دو توناک یک کارآفرین فرانسوی است و تمام عمر خود را در کشورهای دیگر از جمله سنگاپور، کالیفرنیا، ایتالیا، سوئیس، برزیل، کامبوج و نیجریه گذرانده است. او هم-مؤسس برنامه تلویزیونی Seedstars است که یک برنامه تلویزیونی در زمینه پیدا کردن ایده های مجذوب نماینده از کارآفرینان است. این رقابت در 60 شهر انجام می گردد و دارای 15 مرکز فعالیت است و با دانشگاه های سراسر دنیا همکاری آکادمیک دارد. دی توناک، در رشته بازرگانی بین الملل از دانشگاه بوکانی ایتالیا، کارشناسی ارشد گرفت. از افتخارات او، برنده شدن در جایزه فزونی اروپا (Europe Award of Excellence) و جایزه عالی دانشگاه هاروارد بوده است. وی قبل از شروع کارآفرینی، در شرکت لوریل مدیر محصول بود.

ماری نیولندز

نیولندز به عنوان وکیل در انگلیس شروع به کار کرد. ولی خیلی زود متوجه شد که آنچه به دنبالش است، کارآفرینی است. اشتیاق بالای او برای ایجاد یک کسب و کار با یک آژانس بازاریابی شروع شد و به زودی منجر به ایجاد یک شرکت تکنولوژیک و اینترنتی شد. در طی یک دهه، او کارش را شروع کرد، رشد پیدا کرد و بسیاری از کسب و کارهایش را نیز پس از رسیدن به سوددهی، با سود زیادی به افراد دیگر فروخت. وی در حال حاضر، مالک یک شرکت و بعلاوه دو استارتاپ دیگر است. او وقت خودش را صرف سخنرانی نیز می نماید، نویسنده است و در فضای آنلاین به مربیگری و سرمایه گذاری می پردازد.

الکساندر نایدنوف

کارآفرین بلغاری که در حال حاضر در آلمان زندگی می نماید. او وب سایتی را راه اندازی نموده است که منبع پژوهشگران است. این منبع مکانی برای همکاری، به اشتراک گذاری و یادداشت برداری آنلاین است. نایدنوف بعلاوه هم-مؤسس و مدیر یک مرکز رشد کارآفرینی اجتماعی است. وی به بسیاری از مؤسسه های اجتماعی یاری نموده است و فعالیت های اجتماعی بسیاری داشته است. نایدنوف در مقطع کارشناسی در رشته اقتصاد تحصیل نموده و کارشناسی ارشد خود را در زمینه علوم کامپیوتر دریافت نموده است. وی مؤسس یک استارتاپ ویکند در آلمان نیز هست.

انریکه گومز جونکو

مکزیکی. او در زمینه بهره وری انرژی فعالیت نموده است و مؤسس یک شرکت در همین زمینه است. وی به افراد بسیاری در مکزیک یاری نموده که بتوانند مصرف انرژی خود را پایین بیاورند و اثرات منفی بر محیط زیست را کم نمایند. او پس از فارغ التحصیلی برای چندین شرکت کار کرد، مدرک کارشناسی خود را در زمینه شیمی گرفت و سفر کارآفرینانه خود را در زمینه اهداف اجتماعی شروع کرد.

ایشیتا اناند

این کارآفرین اهل کشور هند، مؤسس شرکتی است که اولین پلتفرم آنلاین تأمین اقتصادی جمعی در هند را تأسیس کرد. این پلتفرم با همکاری تمام خیریه ها برای جمع آوری یاری های اقتصادی به افراد نیازمند در هند و نپال فعالیت می کرد. فعالیت های آناند در تمام زمینه ها بوده است که می توان به شرکت در رویدادهای ورزشی و یا یاری به زلزله زدگان نپال در سال 2015 اشاره نمود. قبل از تأسیس این شرکت، آناند یک فیلم ساز آزاد بود و بعلاوه در یک شرکت تبلیغاتی بزرگ به عنوان کارآموز کار نموده بود. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه دهلی گرفت.

مایکل سربینیز

سربینیز اهل کانادا است و شرکتی در زمینه راهکارهای ارائه خدمات عالی به کارمندان و بیمه سلامتی تأسیس نموده است. پس از سوددهی شرکت، وی کسب وکار خود را با قیمت یک میلیون دلار فروخت و شرکت های دیگری تأسیس کرد. وی بعلاوه از طریق شرکت خودش در زمینه تکنولوژی های نو نیز سرمایه گذاری می نماید. وی همواره در کسب و کار خودش نوآوری داشته است. سیستمی که در زمینه رساناها طراحی نموده است، مدال طلای نمایشگاه بین المللی علوم و بعلاوه جایزه مخصوص ناسا، راک ول و اینتل را دریافت نموده است.

آلن لائو

دومین کانادیی در فهرست ما، شکست ها و پیروزیت های زیادی تجربه نموده که به او درس های خوبی در زندگی و کار داده است. وی علاوه بر ایجاد کسب وکار شخصی، روی ایده های مربوط به نوآوری و ابزارهای مکانیکی کوچک هم کار می نماید.

بونی چیائو

کارآفرین جوانی که اصالتا اهل هنگ کنگ است و در انگلیس زندگی می نماید. وی صاحب کسب وکاری در زمینه ساخت محصولات ویژه استفاده زنان است که از طریق آموزش و تکنولوژی به افراد یاری می نماید تا محصولات مخصوص زنان بسازند و سپس، از این محصولات عکس برداری می نماید تا آنچه فراوری شده است، به فروش برساند. وی بعلاوه یک مؤسسه مربوط به مشاوره سرمایه گذاری اجتماعی را مدیریت می نماید که مشتریان وی مؤسسه های اجتماعی و برندهای بزرگ سراسر دنیا هستند.

منبع: الی گشت

به "کدام کارآفرینان به حل مسائل دنیا یاری نموده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کارآفرینان به حل مسائل دنیا یاری نموده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید