در کلاب هاوس خبرنگاران آنالیز می گردد: مناقشه مرزی ایران و آذربایجان؛ بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟

به گزارش بهترین وبلاگ، تنش های مرزی در پی تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه در روزهای اخیر بالا گرفته است.

در کلاب هاوس خبرنگاران آنالیز می گردد: مناقشه مرزی ایران و آذربایجان؛ بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟

به گزارش بهترین وبلاگ، مرز ایران و ارمنستان مدت هاست که خبرساز شده؛ پس از جنگ جمهوری آذربایجان و ارمنستان، توافق برای کنترل مرز ایران و ارمنستان، رخداد نگران نماینده ای را رقم زد. اینکه ترکیه به وسیله نخجوان به جمهوری آذربایجان متصل گردد و از آنجا به شرق دریای خزر دست پیدا کند. منطقه قفقاز از آن جهت بسیار مهم است که دروازه ورود انرژی به اروپا به تعداد می آید و حالا ترکیه با این اتفاقات ترانزیتی توانسته است نقش ایران را برای ترانزیت و صدور انرژی در منطقه به حاشیه براند و در واقع کشورهای شرق خزر می توانند به وسیله جمهوری آذربایجان و ترکیه به بازار اروپا دست پیدا نمایند.

دستگیری رانندگان ایرانی کامیون به وسیله جمهوری آذربایجان و انتقاد رئیس جمهور این کشور از ایران در روزهای اخیر تنش هایی را ایجاد نموده است. به ویژه آن که پس از رزمایش ایران در مرز جمهوری آذربایجان، این کشور به همراه ترکیه میخواهد رزمایش نو را برگزار کند.

کلاب هاوس بهترین وبلاگ امشب ساعت 20 با موضوع مناقشه مرزی ایران و آذربایجان؛ بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟ پیامدهای این مناقشه مرزی را با حضور کارشناسان، حسن بهشتی پور، دیاکو حسینی و غیره... آنالیز خواهد نمود.

برای شرکت در روم به این مراجعه کنید:

https://www.clubhouse.com/join/khabaronline-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/uMfDLSik/xLlXkjQZ

311311

منبع: خبرآنلاین

به "در کلاب هاوس خبرنگاران آنالیز می گردد: مناقشه مرزی ایران و آذربایجان؛ بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کلاب هاوس خبرنگاران آنالیز می گردد: مناقشه مرزی ایران و آذربایجان؛ بازیگران اصلی چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید