دیدار مدیر مجموعه نیاوران با رئیس اداره تبلیغات شهرداری بخش شرقی پکن

به گزارش بهترین وبلاگ، در چهارمین روز از سفر هیئت ایرانی به کشور چین، روز سه شنبه 24 مهر، سید رحمت الله رئوف حنان مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با ژو جیا لی عضو دائمی شورای شهر پکن و رئیس اداره تبلیغات شهرداری بخش شرقی این شهر دیدار کرد.

دیدار مدیر مجموعه نیاوران با رئیس اداره تبلیغات شهرداری بخش شرقی پکن

به گزارش بهترین وبلاگ به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در دیدار دوستانه مدیر مجموعه نیاوران و این مقام دولتی به توسعه روابط فرهنگی بین موزه های شهر پکن و مجموعه نیاوران تاکید شد.

گفت و گو در خصوص استفاده از ظرفیت های تبلیغات شهری در جهت معرفی جاذبه های گردشگری دو کشور و بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب یک موزه هم سطح با مجموعه نیاوران در این شهر تاریخی جهت ایجاد روابط خواهرخواندگی به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی و نمایشگاه های مشترک از دیگر مباحث مطروحه در این دیدار دوستانه بود.

در این دیدار همچنین جواد جهانبانی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حراست، مسلم شجاعی دستیار مدیرکل تبلیغات و بازاریابی گردشگری معاونت گردشگری، مهناز اسدی رئیس کاخ اختصاصی نیاوران، سمیه آقازمانی رئیس اداره فنی و مهندسی و پروانه اسکاش رئیس اداره روابط عمومی مجموعه نیاوران و جمعی از متخصصین و کارشناسان حوزه شهری و تبلیغات محیطی شهرداری پکن حضور داشتند.

منبع: میراث آریا

به "دیدار مدیر مجموعه نیاوران با رئیس اداره تبلیغات شهرداری بخش شرقی پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیر مجموعه نیاوران با رئیس اداره تبلیغات شهرداری بخش شرقی پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید