راه اندازی 3 تشکل حرفه ای گردشگری در بوشهر

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از فعالیت سه تشکل حرفه ای گردشگری در استان اطلاع داد.

راه اندازی 3 تشکل حرفه ای گردشگری در بوشهر

به گزارش بهترین وبلاگ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر، اضافه نمود: تشکل های حرفه ای جهانگردی به منظور پیشبرد اهداف از پیش مشخص شده در این حوزه راه اندازی می گردد تا بتوان با یاری و خرد جمعی به نتایج بهتری در توسعه صنعت جهانگردی رسید و مسائل را به حداقل رساند.

او ادامه داد: تشکل حرفه ای بوم گردی ها، تشکل حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و جامعه حرفه ای هتلداران، سه تشکلی هستند که در سال گذشته راه اندازی شدند و در این راستا فعالیت نموده و خدمت رسانی می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر اضافه نمود: تشکل های حرفه ای به عنوان همیار یاری نماینده مجموعه جهانگردی استان هستند که به توسعه زیرساخت ها، معرفی جاذبه ها و جذب جهانگرد داخلی و خارجی یاری می نمایند.

او توضیح داد: یکی دیگر از تشکل های مورد احتیاج این حوزه، تشکل حرفه ای راهنمایان جهانگردی است که بی تردید با عبور از بحران کرونا این تشکل هم در امسال راه اندازی شده و به دیگر تشکل های استان اضافه می گردد.

منبع: میراث آریا

به "راه اندازی 3 تشکل حرفه ای گردشگری در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 3 تشکل حرفه ای گردشگری در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید