رنگ پودری الکترواستاتیک نانویی 99.99 درصد باکتری ها را نابود می نماید

به گزارش بهترین وبلاگ، طبق اعلام مدیرعامل یک شرکت ایرانی، رنگ پودری الکترواستاتیک نانویی توانایی نابود کردن 99.99 درصد باکتری های گرم مثبت و منفی را دارد.

رنگ پودری الکترواستاتیک نانویی 99.99 درصد باکتری ها را نابود می نماید

به گزارش گروه دانشگاه بهترین وبلاگ، مهدی رحمانی مدیرعامل شرکت رنگین نانوساختار گفت: امور بازاریابی و مدیریت صادرات رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال نانویی در بازار ترکیه به وسیله شرکت توسعه تجارت مهر پویان، کارگزاری صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور ترکیه اجرا شده است.

وی ادامه داد: ارزش پارت اول قرارداد صادراتی ما، حدود 40 هزار دلار برآورد می گردد. این محصول نانویی برای استفاده در در صنایع لوازم خانگی و ماشین سازی در ترکیه خریداری شده است.

رحمانی اضافه نمود: ما یک قرارداد با شرکت توسعه تجارت مهر پویان برای توسعه بازار صادراتی در کشور ترکیه منعقد کردیم. قرار است که این شرکت برای ما بازاریابی در این کشور را انجام دهند. این اولین فروش ما به وسیله همکاری با شرکت توسعه تجارت مهر پویان در ترکیه است که ابتدا ما نمونه به طرف ترک دادیم که پس از انجام تست ها و دریافت تاییدیه ها خرید انجام شد. این اولین پارت است و قرار است هر سه ماه یک بار این حجم از سفارش داده گردد. برنامه بعدی ما هم راه اندازی خط فراوری در کشور ترکیه است.

رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال حاوی نانوذرات، ترکیبی شامل پلیمر های پلی استر و اپوکسی فوق اشباع جامد، عوامل پخت، جاری کننده ها و رنگدانه ها در ابعاد میکرومتر و نانوذرات مؤثر کمتر از 50 نانومتر است. این محصول توانایی از بین بردن باکتری ها روی سطوح را تا نزدیک صددرصد دارد. این محصول برای پوشش دهی کلیه سطوح بیمارستانی از جمله دیوار، تخت، کمد و تجهیزات مختلف قابل استفاده است.

این عناصر در یک فرایند سه مرحله ای در شرایط دمایی خاص تشکیل یک ترکیب یکنواخت می دهند. این پودر با روش الکترواستاتیک روی سطح فلزی نشانده شده، در کوره با دمای 180 تا 200 درجه تبدیل به یک لایه فیلم یکنواخت با خواص فیزیکی و شیمیایی جالب توجه خواهند شد. این محصول با استفاده از نانوذرات مؤثر، توانایی نابود کردن 99.99 درصد باکتری های گرم مثبت و منفی از خانواده های E.Coli و استافیلوکوکوس ها را دارد که به عفونت های بیمارستانی معروف هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رنگ پودری الکترواستاتیک نانویی 99.99 درصد باکتری ها را نابود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ پودری الکترواستاتیک نانویی 99.99 درصد باکتری ها را نابود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید