رکورد نو فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش بهترین وبلاگ، فرهاد مجیدی که نیم فصل گذشته برای سومین بار راهنمایی استقلال را برعهده گرفت، پیروز شد تیمش را به سومین پیروزی متوالی آبی پوشان برساند. رکورد جالبی که پس از 14 فصل برای استقلال به دست آمد و حالا آبی های مرکز یکی از برترین آغاز های تاریخشان در لیگ برتر را به ثبت رسانده اند.

رکورد نو فرهاد مجیدی در استقلال

اما غلبه بر تراکتور یک رکورد شخصی نیز برای فرهاد مجیدی در پی داشت. سرمربی استقلال توانست به رکورد 30 پیروزی به عنوان سرمربی آبی های مرکز دست پیدا کند. مجیدی نخستین بار در هفته های سرانجامی لیگ هجدهم و پس از برکناری وینفرد شفر، راهنمایی آبی های مرکز را در دست گرفت و در 5 بازی انتهایی فصل از جمله 3 ملاقات لیگ برتر و 2 مسابقه لیگ قهرمانان آسیا، صاحب 3 پیروزی و 2 تساوی شد.

مجیدی سپس در لیگ نوزدهم به عنوان جانشین استراماچونی انتخاب شد. او به طور کلی در 21 مسابقه راهنمایی استقلال را برعهده داشت که به 9 پیروزی دست یافت، 8 بار نیز تیمش به نتیجه تساوی رسید و 4 مرتبه نیز بازنده شد که البته ملاقات نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس که در ضربات پنالتی به سود استقلال به سرانجام رسید، جزو تعداد تساوی های آبی پوشان آمده است.

سرمربی استقلال فصل گذشته نیز جانشین محمود فکری شد و در این مدت، 29 مرتبه روی نیمکت استقلال نشسته که حاصل آن 18 پیروزی، 6 تساوی و 5 شکست بوده است که این بار نیز غلبه بر پرسپولیس و شکست مقابل فولاد در ضربات پنالتی جام حذفی، جزو نتایج مساوی مجیدی به شمار رفته است.

بدین ترتیب و به طور کلی، فرهاد مجیدی در 55 مسابقه ای که روی نیمکت آبی پوشان نشسته، به سی امین پیروزی خود به عنوان سرمربی استقلال دست یافت. او بعلاوه در 9 مسابقه تن به شکست داده و در 16 بازی نیز به تساوی دست پیدا نموده است. از این 30 پیروزی مجیدی، 20 مورد آن در لیگ برتر به دست آمده و فرهاد با استقلال در 6 ملاقات لیگ قهرمانان آسیا و در 4 مسابقه جام حذفی نیز برنده از زمین خارج شده است.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "رکورد نو فرهاد مجیدی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد نو فرهاد مجیدی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید