شرط تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان مالی است

به گزارش بهترین وبلاگ، علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران که در استانداری خراسان رضوی برگزار گردید اظهار کرد: شرط موفقیت حماسه مالی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت های داخلی ، حمایت جدی از فراوری ملی و فعالان مالی است و کوشش ما نیزحرکت در این راستاست.

شرط تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان مالی است

وی اضافه کرد:برای رسیدن به این موفقیت باید همزمان سه رکن اصلی مثلث توسعه مالی شامل بخش خصوصی و فعالان مالی ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بخش اجرایی در کنارهم و کوشش ها در یک راستا قرار گیرد.

استانداری خراسان رضوی گفت:کارکرد اصلی و منطقی این سه ضلع ، استفاده کارآمد از ظرفیت ها و توانمندی های همه این ارکان است و در این میان ائمه آدینه و علما به عنوان رهبران معنوی جامعه می توانند این هم افزایی ها را تقویت نموده ودر زمینه توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و کارآفرینی در جامعه نقش محوری ایفا نمایند.

وی توضیح داد: امروز بیش از هر زمان به ایجاد هماهنگی و همدلی و تجمیع توان و ظرفیت ها برای اثرگذاری بیشتر و بهتر در پشبرد امور و بهبود شرایط جامعه احتیاج داریم و امیدواریم در سایه همراهی همه بخش ها این امر تحقق یابد.

همچنین در این دیدار رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی ایران نیز اظهار کرد:اجماع و ایجاد همدلی و هماهنگی بین بخش ها و ظرفیت های مختلف مالی و اجتماعی و فرهنگی می تواند به پیشبرد بهتر و مطلوب تر و سریع تر امور بیانجامد و شکل گیری طرح مثلث توسعه مالی استاندارمی تواند به رمز توسعه استان تبدیل گردد.

غلامحسین شافعی اضافه کرد:بدین منظور بخش خصوصی استان اعم از تجاری ، کشاورزی ، صنعتی و معدنی آماده همکاری با مدیریت اجرایی استان را در حوزه های مختلف دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرط تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید