شهری که از آن به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند

به گزارش بهترین وبلاگ، شاید باورتان نشود ولی یک جای بسیار مجذوب کننده در آسیا وجود دارد که کمتر نامی از آن آورده میشود، از این شهر به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند. در ادامه این پست از وبلاگ خبرنگاران با این شهر آشنا خواهید شد و پس از آن یک راستا مجذوب کننده را برای سفر کردن یاد خواهید گرفت، سفر به این شهر به سادگی رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل است و همراهان بخش تور در آژانس هواپیمایی نقطه پرواز میتوانند برای شما خدمات کامل سفر به این شهر را در قالب تور فراهم کنند. اگر بخواهیم بییشتر درباره این مقصد توضیح دهیم ابتدا باید به شرق و جنوب شرقی آسیا سفر کنید جایی که شما آن را به کشور چین میشناسید ولی کمی پایین تر از آن جزیره ای وجود دارد که از آن به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند و این موضوع به علت وجود مجذوب کنندهیت های رنگارنگی است که برای گردشگران در این شهر فراهم کرده اند.

شهری که از آن به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند

سفر به ماکائو

این کشور که در واقع نام مرکز آن هم میباشد یک شبه جزیره است که در قسمت پایینی کشور چین واقع شده است ولی به عنوان یک حکومت خود مختار فعال است و حتی برای سفر به آنجا ویزای چین دیگر مطرح نیست و فقط یک ویزای ساده دارد که سخت گیری خاصی نیز برای آن انجام نمیشود. جمعیت این کشور به 1 میلیون نفر هم نمیرسد و با وسعت حدود 115 کیلومتری یک کشور جزیره ای کوچک به شمار میرود.نزدیک ترین شهری که در این منطقه و نزدیک ماکائو وجود دارد هنگ کنگ است.

حدود 70 درصد جمعیت این شبه جزیره دقیقا در شهری به همین نام، یعنی ماکائو، زندگی میکنند. این شهر دارای فرودگاه نیز هست و از تهران اگر بخواهید بلیط هواپیما برای ماکائو بگیرید هم میتوانید از ایرلاین های چینی و هم از پروازهایی مثل قطر ایرویز استفاده نمایید.

ماکائو دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی خوبی است که نشان دهنده گذشته ای است که بر این شهر و کشور گذشته است از جمله اینکه در سالهایی مستعمره پرتغال بوده است.

این کشور در منطقه ای واقع شده است که از آن با عنوان منطقه تجاری پین یاد میشود و برخی از اوقات برخی جلسات بسیار مهم تجاری در ماکائو برگزار میشود.

اگر به هنگ هنگ سفر کردید با قایق میتوانید خود را به ماکائو برسانید، چیزی در حود یک ساعت به طول خواهد انجامید.

برای رزرو هتل نیز در این منطقه میتوانید از سیستم بهترین وبلاگ کمک بگیرید و یا اگر تمایل نداشتید به صورت آنلاین نسبت به رزرو هتل خارجی اقدام کنید میتوانید از خدمات تور بهترین وبلاگ استفاده نمایید. در هر صورت ماکائو ارزش آن را دارد که برای آن 2 روز و یا حداقل 1 روز زمان بگذارید. امیدواریم به هر نقطه از جهان که سفر میکنید تجربه بسیار عالی و منحصر به فردی را تجربه کنید.

و نکته آخر اینکه پول رسمس کشور ماکادو پاتاکا است و ویزای آن نیز برای ایرانی ها در بدو ورود و در صورت رزرو بودن هتل و پرواز امکان پذیر است. زبان پرتغالی نیز در این کشور مرسوم است و اگر راهنمای گردشگری همراه شما باشد خیلی بهتر است.

منبع: تریپ

به "شهری که از آن به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهری که از آن به عنوان لس آنجلس آسیا نام میبرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید