طرح ساماندهی کارگران فصلی در قزوین اجرایی می گردد

به گزارش بهترین وبلاگ، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: در طرح ارائه شده به وسیله سازمان خدمات طراحی چهار نقطه از شهر جهت استقرار کارگران مکان یابی شده است.

طرح ساماندهی کارگران فصلی در قزوین اجرایی می گردد

اصغر الهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: در طرح ارائه شده به وسیله سازمان خدمات طراحی چهار نقطه از شهر جهت استقرار کارگران مکانیابی شده که در مرحله اول میدان مادر تجهیز و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

الهیاری با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی کارگران فصلی به جهت تکریم و حفظ حقوق شهروندی کارگران و حفظ سیمای شهری امری ضروری محسوب می گردد، اضافه نمود: ساماندهی کارگران فصلی پس از انجام مطالعات تخصصی، استفاده از تجربیات شهر های دیگر و ارائه طرح اجرایی مناسب به وسیله سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین با همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط با موضوع اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در اولین گام میدان مادر که پر تقاضا ترین نقطه است به وسیله سازمان ساماندهی مشاغل شهری آماده سازی شده و پس از آماده سازی زیرساخت های لازم از قبیل فضای مناسب و امکانات اولیه با همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بهترین وبلاگ قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح ساماندهی کارگران فصلی در قزوین اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی کارگران فصلی در قزوین اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید