فیلمی که علیه پیروانی رو کردند به ضرر خودشان شد

به گزارش بهترین وبلاگ، داستان های مربوط به حواشی بازی نفت مسجدسلیمان-پرسپولیس همچنان ادامه دارد. دوشنبه شب مدیرعامل و سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان روی خط آمدند و دوباره به این نکته اشاره داشتند که در نیمه دوم بازی، تیم داوری تحت تأثیر بعضی مسائل از جمله اسکورت داوران بین دو نیمه به وسیله افشین پیروانی و حضور مدیر تیم پرسپولیس در رختکن آن ها طور دیگری قضاوت نموده و جهت سوت هایش تغییر نموده است.

فیلمی که علیه پیروانی رو کردند به ضرر خودشان شد

مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم تعیین است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می رسد داور چهارم است حرکت می نماید و حتی با او حرف هم نمی زند.

حالا مسئولان باشگاه مسجدسلیمان که از این فیلم به عنوان مدرکی برای اسکورت داوران به وسیله مدیر تیم پرسپولیس استفاده نموده اند و البته چیزی نشان نمی دهد تنها ادعای خودشان را زیر سؤال می برد. جالب اینکه مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم نفت می گویند به آن ها خبر داده اند که پیروانی داخل رختکن داوران هم شده، اما هیچ مدرکی برای این ادعایشان وجود ندارد.

در پاسخ به این ادعا، درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان گفتند پیروانی وارد رختکن داوران شده، اما در تصاویری که نمایش داده شده پیروانی با داور چهارم حرکت می نماید و اصلاً ورودی به رختکن وجود نداشته. این فریب افکار عمومی است و دوستان باید جرأت عذرخواهی داشته باشند. در همان راهرویی که پیروانی راه می رود بازیکن نفت مسجدسلیمان هم کنار داور می آید و از کجا معلوم بازیکن آن ها به داور چیزی نمی گوید؟ داور چهارم که لب خط است و آقای پیروانی در طول 90 دقیقه می تواند با او صحبت کند چه نیازی به راهرو دارد؟

غیر از این، آنچه دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر مورد آنالیز نهاده شد صحنه های متعدد داوری بود که ثابت کرد تیم داوری دچار اشتباهات بزرگی شده است. طی آنالیز کارشناسی این صحنه ها تعیین شد دو پنالتی و یک گل سالم پرسپولیس سوخته ضمن اینکه یک پنالتی میزبان هم گرفته نشده و البته گل لوکادیا در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. البته تعییناً دو اشتباه بزرگ تیم داوری علیه پرسپولیس در نیمه اول رقم خورد و قطعاً پرسپولیس بیشتر از میزبان می تواند مدعی باشد که از داوری لطمه دیده است، اما عجیب اینجاست که باز هم مدیران باشگاه نفت می گویند همه چیز علیه آن ها بوده است.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "فیلمی که علیه پیروانی رو کردند به ضرر خودشان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی که علیه پیروانی رو کردند به ضرر خودشان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید